Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af hjørneskrivebord

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´s,

Jeg er på udkig efter et hjørneskrivebord, med mulighed for tilkoblinger.
Det skal ikke være et "hæve-sænke bord" da jeg aldrig benytter den mulighed på mit nuværende bord.

Men et hjørneskrivebord er åbenbart ikke så nemt at fremskaffe, jeg kan i hvert faldet slet ikke finde nogle der har mulighed for tilkobling, så nu prøver jeg at spørge jer her ?

Jeg har lavet denne tegning, det behøver overhovedet ikke er være de mål, men det er sådan ca. noget i den stil:

Håber i kan hjælpe med, hvor jeg finder det ?
På forhånd tak.

Mvh Brian 

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 17:53

Når du nu har lavet sådan en flot tegning, hvorfor så ikke lave bordet selv?

Tror ikke det ville være et større projekt. Du skal vel bare fremskaffe nogle træplader/bordplader som saves til og købe nogle ben der kan bruges :)

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 19:54

Hej Brian

Min erfaring fra møbelbranchen er at det kan blive svært at finde et bord der har de præcise mål som du efterspørger, og hvis du finder det er det ikke billigt. Jeg er ikke uening med Casper i at det nok er nemmere at finde nogle plader skære dem til og sæt ben under dem. Ved denne løsning vil du dog ikke kunne undgå at bordet "buer" efter en tid, da du ikke har en tværsarg (læs afstivelsesstang) under bordpladen.

Hvis du vælger bordbens løsningen så kig på http://www.office2go.dk/shop/stel-bordben-25c1.html Her kan du finde nogle billige bordben. Her er der også en lille film om hvordan du skal indstille dit skrivebord så du undgår fysiologiske problemer http://www.office2go.dk/shop/cms-hvilket-skrivebord-skal-du-vaelge.html.

Mvh Jacob Holm

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:05

Jacob, han skriver jo netop det ikke behøer være i de mål ;)

men jeg tror ikke det er noget der er nemt at finde, men det må da kunne findes et sted synes man jo, men ja, ellers er der altid muligheden for selv at lave det. 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:38

Jacob Holm:

undgå at bordet "buer" efter en tid, da du ikke har en tværsarg (læs afstivelsesstang) under bordpladen.

Hvis først man er igang med at svinge skruemaskinen og fuksvansen så er man altså for doven hvis ikke lige man kan overkomme at banke et par lægter på undersiden af pladen også ... problem solved :)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:50

Jeg tror du skal prøve at tjekke hos http://www.dubab8.dk/ 

Målene passer til B8 kontormøblerne systemmer

- til tilkoblingerne kan du få underhængte skufferm jalousiskabe også.

mvh.

Michael

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 20:10

Brian Mansfeldt:
Men et hjørneskrivebord er åbenbart ikke så nemt at fremskaffe, jeg kan i hvert faldet slet ikke finde nogle der har mulighed for tilkobling, så nu prøver jeg at spørge jer her ?

Jeg har lavet denne tegning, det behøver overhovedet ikke er være de mål, men det er sådan ca. noget i den stil:

Hej Brian,

Jeg ved ikke om du har fået afgivet bestillingen, men ellers skal du prøve at kigge på GALANT skriveborde fra IKEA.

De er rigtigt gode og kan så vidt jeg ved udvides.

Jeg har selv sådan et her, som jeg ikke bruger mere pga. pladsmangel:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S69852115/#/S99852114

De er dejligt store og holdbare. Hvis du kan bruge et brugt, kan du hente det for 500,- kroner (privat) og det fremstår rigtig pænt.

Hvis du ikke er interesseret i brugt, så kan jeg stadig anbefale at du kigger på dem. Man får rigtig meget for pengene med den serie.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)