Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en investor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg ved godt at der sikkert er en masse tråde om dette, men jeg kan bedst lide at få svaret selv, så behøver jeg ikke bruge flere timer på at lede amino igennem efter et svar :)

Lad os sige at jeg har lave en hjemmeside feks og gerne vil have en investor smider nogle penge i det, hvordan og hvor finder jeg sådan en? Noget ala som Facebook gjorde som man ser i filmen, hvor han går ind og snakker med en eller anden forretningsmand og derefter smider han 5 mio danske kroner i det. Det er ikke sikkert det vil ske for mig, men jeg vil gerne vide hvad jeg skal gøre for at finde en og hvor man kan lede efter dem?

Mvh
Rune Hollins

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 12:43

Rune Hollins:
Det er ikke sikkert det vil ske for mig, men jeg vil gerne vide hvad jeg skal gøre for at finde en og hvor man kan lede efter dem?

Du Googler "Venturekapital" og forbereder dig på seriøst hårdt arbejde :-)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:44

Hej Rune,

Enten skal du have en rigtig god ide og selv lykkes så meget med den at andre får øje på dig, ellers skal du komme i iværksættermiljøet og derigennem opnå de får kendskab til dig.

Du kan evt. benytte dig af http://angel.co/ nu hvor du skriver det er IT iværksætteri. (du er velkommen til at tilføje mig til dit netværk)

Med venlig hilsen
Sven Philipsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:57

Det vil jeg lige prøve, tak for tippet PH :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)