Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går du op i når du køber tøj?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er kvaliteten altafgørende?

Giver du gerne 1100 kr. for en skjorte hvis den er perfekt?

SKAL der være rabat at hente når du handler?

Køber du kun på udsalg?

Skal slipset aldrig koste mere end 300 kr. uanset kvalitet?

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om, hvad der bliver gået mest op i mht kvalitet vs pris.

Kvalitet vs pris

• Jeg køber kun den bedste kvalitet (20%)
  • Jeg køber det bedste jeg kan finde for et forudbestemt beløb (40%)
  • Jeg går på kompromis med kvaliteten og køber billigere (20%)
  • Jeg køber kun udsalgsvarer (20%)
  • Totalt antal stemmer: 5
  • Afstemning sluttede: 11/01/2012

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:33

Hej,

Jeg bruger skjorter til hverdag og derfor er det vigtigt at den kan tåle at blive vasket mere end én gang. Derfor betyder kvaliteten en del for mig. Men jeg mener dog ikke, at kvaliteten er væsentlig bedre hvis du giver kr. 1100 for en skjorte i forhold til kr. 5-700.

Normalt køber jeg mine skjorter i Salling og de har gerne 2 skjorter for et sted mellem 6-800 kr. Så handler nok efter princippet value for money :-)

Og så gør det jo ikke noget at det er en fed skjorte ;-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 11:44

Denni Pultz Gottfredsen:

Så hvis du køber en blå skjorte, så blir det gerne med kontrastfarver i nakken og på knapperne :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:45

jannox:

Denni Pultz Gottfredsen:

Så hvis du køber en blå skjorte, så blir det gerne med kontrastfarver i nakken og på knapperne :)

Jeps - har ikke andet ;-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:47

jeg tror flere iværksættere  køber på udsalg de skal jo spare for der er jo lidt krise i samfundet lidt hård økonomi og derved køber vi billigere når vi ikke har pengene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:58

Hmm.. Jeg køber hvad jeg kan lide og falder for?

Hvis jeg finder en Ralph langærmet polo, jeg godt kan lide. Køber jeg den uanset pris, hvis der så er tilbud, jamen så er det da bare en ekstra bonus og ville evt. bruge de sparede penge på en mere...

Jeg køber hvad jeg ønsker, så længe likviderne er til det.. Jeg tænker sku ikke så meget over det andet.. 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 13:50

Det er også mit indtryk at der er mange der gør som dig Richard. Men hvis nu du spotter to næsten ens skjorter. Den ene fra H&M og den anden er fra Bertoni. Vælger du så den billigste eller den i bedste kvalitet?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:00

Hej

Efter at have stået i tøjbutik og VED hvad ting koster i indkøb,er jeg blevet meget næriig når je gshopper tøj,men jeg er super god til at spotte de gode ting på tilbud/udsalg både til mig kæresten og vores datter.

Jeg mener ikke en striktrøje til 1100kr er bedre end en til 600kr. hvor imod en strik til 75kr er nok ikke så holdbar i længden som en til 600kr. Det kommer MEGET an på prisen, ALTSÅ hvis den er umådelig lav mener jeg. men jeg strik til 300kr kan være lige så god som en til 600kr,man skal bare være realistisk,hvis man syntes det er lige billigt nok,så er det nok en grund til det...og så ville jeg LADRIG i livet give 1100kr for en striktrøje haha...

Syntes der kan være mange ting som gør sig gældende, hvad er det før et stk tøj vi taler om en strik..hmmm har vi tal tom. sokker ville jeg aldrig give 200kr for pr.par, sokker BLIR hurtigere slidt,så heller kunne skifte dem ud af og til og købe et par til 50kr, ja måske som i H&M 3pack til 69kr.

Jeg jeg kunne blive ved. Når man taler om en designer kjole til 6000kr er mindst halvdelen af prisen jo pga. mærker det ved vi alle.så her ville jeg gå efter en til 1000kr.

MEn sjovt nok har jeg det anderledes hvis jeg køber gave til kæresten,han er bestemet ikke krævende,og gå rop i mærketøj.men DET gør jeg,så til ham køber jeg dyre mærker( alt med måde)

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 14:07

Men synes du/i generalt man betaler for meget for god kvalitet? En Sand skjorte koster gerne 900 - 1100,- fra ny af. De er super lækre at ha på, og til min smag, også ret fede og har et lækkert snit. Men er de for dyre? (generalt - ikke kun Sand)

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:18

samfundet lidt hård økonomi og derved køber vi billigere når vi ikke har pengene .

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)