Hej Som Martin opfordrer til i sit nyhedsbrev vil jeg gerne bede jer om en vurdering af vores website Stald-Direkte.dk, hvor vi sælger rideudstyr på 4. år. Det er "hjemmelavet" i DanDomain web-shop program. Vi er selv rimeligt tilfredse, men vil meget gerne indhente nogle kritiske kommentarer, som kan hjælpe os med at forbedre det. Hilsen Michael |
Vurdering af webshop: Stald-Direkte.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Flot at se at du kører webshoppen på 4. år, det må efterhånden have givet nogle trofaste kunder. Umiddelbart vil jeg sige at det er det grafiske punkt, som din webshop halter mest på. At det grafiske halter, vil også sige at brugervenligheden heller ikke er helt i top. Men vigtigst af alt, så har i et stort sortiment og en masse information til jeres bruger. Overvej evt. at slette nogle af menupunkterne i toppen, så der ikke er så mange. Saml. evt. noget mere indhold på færre sider, eller slet menupunkter som ikke har så meget relevans for kunden. Hvis du vil have hjælp på det grafiske punkt, er du mere end velkommen til at sende mig en pb eller en e-mail, så finder vi helt sikkert en rigtig god løsning til dig! |
// Jesper Skov
Hej Michael Her kommer lige et par input, som jeg lige umiddelbart syntes skulle laves om.
I skal ikke se det som kritik, men en hjælp, jeg tror ved få ændringer, kan i få en meget god side. Dette var blot lidt skud for hoften, håber det kunne hjælpe lidt. |
Hej Rene og Jesper Tak for jeres "gratis" råd. Vi har taget det til os og har rådet bod på lidt af det, som vi selv kunne klare. Resten af design opstramningen må komme, når vi skifter til Dandomains nye version. Super I ville bruge tid på at give os konstruktiv feedback! Hilsen Michael |
Hej Michael Vores shop er også en DanDomain løsning. Vi skiftede til den nye version 5,5 for et par måneder siden og vores side er allerede nu meget bedre indekseret af google - så det kan anbefales at komme i gang med det. Vi fik et firma til at gøre det for os for ikke at komme til at være offline for længe eller at det pludselig ikke fungerede - og det gik rigtig godt. Som grafiker vil jeg give de andre ret. Siden er meget uoverskuelig og forvirrende. Se på det hver en lille ting og tekst som er på siden, og vurder om det nu også er nødvendigt at det er der. Ryd op, fordel og smid ud. Reducer forsideteksten til kun at fylde 6-10 linier max. Brug af kasser kan anbefales - men det kræver nok at du får en programmør indover hvis du ikke er stærk på området. Det skal være så enkelt som overhovedet muligt :·) i hvert fald i forhold til min smag! Mange hilsener Helle |
Hej Helle Tak for dit input - nu har siden fået en kraftig beskæring. Jeg synes det har hjulpet på det. Skal vi nå længere og gøre den lige så flot som din, så må vi nok betale os fra det. Men tusind tak for inspirationen. Hilsen Michael |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)