Jeg har nu haft amazon's EC2 som cloud provider i lidt over et år, og jeg har generelt været tilfreds med det, men der er visse
elementer der gør at jeg overvejer at tage det store skift til en anden provider. Men det afhænger mest af om jeg kan finde noget der
lever op til det jeg gerne vil have.
Jeg har skitseret de ting jeg lægger vægt på herunder:
- De fleste af mine produkter henvender sig til dansk publikum, så hvis serverne lå i DK ville det være optimalt.
- Jeg leder desuden efter nogen der kører mere stabilt - Amazon har perioder hvor det kører rigtigt langsomt IMHO.
- BILLIG - priser der ligger i nærheden af amazons priser
- Der skal være mulighed for at kontakte support, gerne dansk
- Der skal være mulighed for at lukke servere ned når de ikke er i brug (dvs. at jeg vil ikke betale )
Jeg har ingen erfaring med nogen danske VPS/Cloud udbydere, så hvis der er nogen derude der kender nogen der kan leve op til dette
vil jeg meget gerne høre fra jer..
Jeg har samme problem, jeg kan desværre ikke læse hele din text. Dog nok til, at jeg kan give dig lidt materiale at læse.
Prøv at klikke dig ind på vores hjemmeside og læs om vores Danske Cloud Servere. Af det jeg kan læse, så skulle vi gerne ramme plet på de punkter, som du ønsker opfyldt!
Hvis du har nogle spørgsmål, så skriv herinde eller send mig en e-mail på ace@meebox.net, så tager vi en snak om tingene :-)
Jeg har nu haft amazon's EC2 som cloud provider i lidt over et år, og jeg har generelt været tilfreds med det, men der er visse
elementer der gør at jeg overvejer at tage det store skift til en anden provider. Men det afhænger mest af om jeg kan finde noget der lever op til det jeg gerne vil have.
Jeg har skitseret de ting jeg lægger vægt på herunder:
- De fleste af mine produkter henvender sig til dansk publikum, så hvis serverne lå i DK ville det være optimalt.
- Jeg leder desuden efter nogen der kører mere stabilt - Amazon har perioder hvor det kører rigtigt langsomt IMHO.
- BILLIG - priser der ligger i nærheden af amazons priser
- Der skal være mulighed for at kontakte support, gerne dansk
- Der skal være mulighed for at lukke servere ned når de ikke er i brug (dvs. at jeg vil ikke betale )
Jeg har ingen erfaring med nogen danske VPS/Cloud udbydere, så hvis der er nogen derude der kender nogen der kan leve op til dette
Jeg har nu haft amazon's EC2 som cloud provider i lidt over et år, og jeg har generelt været tilfreds med det, men der er visse elementer der gør at jeg overvejer at tage det store skift til en anden provider. Men det afhænger mest af om jeg kan finde noget der lever op til det jeg gerne vil have.
Jeg har skitseret de ting jeg lægger vægt på herunder: - De fleste af mine produkter henvender sig til dansk publikum, så hvis serverne lå i DK ville det være optimalt. - Jeg leder desuden efter nogen der kører mere stabilt - Amazon har perioder hvor det kører rigtigt langsomt IMHO. - BILLIG - priser der ligger i nærheden af amazons priser - Der skal være mulighed for at kontakte support, gerne dansk - Der skal være mulighed for at lukke servere ned når de ikke er i brug (dvs. at jeg vil ikke betale )
Jeg har ingen erfaring med nogen danske VPS/Cloud udbydere, så hvis der er nogen derude der kender nogen der kan leve op til dette vil jeg meget gerne høre fra jer..På forhånd takMrPlov
Og tak for input (og til Nicolaj og Klitgaard for at re-poste mit ikke så vellykkede indlæg).
Valget endte på cloud.dk, da jeg kunne teste produktet uden at skulle lægge oprettelses-gebyr - faktisk kunne jeg komme igang uden at skulle hive dankortet op af lommen :-) Det virker umiddelbart som et helt ok produkt, man skal dog lige omstille sig til den måde man bliver afregnet på plus at man ikke lige kan se hvor store ens omkostninger er.