Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en hjemmeside til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer

Jeg har hørt fra andre at det er her man skal henvende sig, for at komme i kontakt med dygtige hjemmeside-skræddere der kan lave min/vores nye hjemmeside.

Det jeg har behov for er en hjemmeside ala denne - http://www.careersinternational.com/ - med helt de samme funktioner, og med et CMS så vi selv kan rette tekst mm. løbende (meget gerne wordpress)
FYI, der er ikke behov for, at 'login' og 'sign up' virker, da vi endnu ikke har fået lavet vores intranet, eller er sikre på at vi vil køre med denne funktion i fremtiden.

Hvis der sidder nogle der er friske på sådan en opgave, er i velkommen til at skrive mig en PM her på amino, og meget gerne med en idé om hvor lang tid det vil tage at lave sådan en side, samt en fast pris på projektet.

Håber at høre fra nogle dygtige, og gerne pris-mæssigt fornuftige, hjemmeside designerer

Venlig hilsen

Jobs

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:24

Dear sir ,

I am a web/software programmer . I am self-employed here in Cph .

I can make a similiar site in wordpress , duration of 8 days.

contact me to info@romplex.com , and I shall send a lift of my previous work in wordpress.

mustafa

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:39

Hej jobs

reklamebanken.dk vil gerne lave deres side for dem, du vil gerne have cms og woodspres, vi kan lave og sætte det hele meget hurtigt op for dig for meget lave omkostninger og du får din helt egen unikke side.

har du købt domæne?

vi kan også tilbyde administration af siden for lavt mdr's gebyr. Skriv eller ring enlig til os. Fortæl helt nøjagtig hvad du vil have og la os komme med et tilbud.

Kontakt oplysninger:

http://www.reklamebanken.dk/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=11

reklamebanken@gmail.com

Med venlig hilsen

Keld Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Hej Jobs!

Spændende projekt. Men lidt større en standard hjemmeside, idet der skal være de samme funktioner, som på siden du linkede til.

Hvad budget har du i tankerne? - Send gerne en PM. 

Mvh

Mikkel Dusi Pedersen

Nordnord

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:50
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)