Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva´ med lidt barteri/tuskhandel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har et nystartet firma, der tilbyder skridsikring for private og erhverv. 

Jeg skal have lavet nogle småbrochurer og nogle visitkort og tænkte på om der er nogle her i forummet, der enten i deres hjem eller firma gerne vil vinke farvel til nogle glatte gulve.

I så fald er jeg meget åben overfror, at vi laver en byttehandel. Du får også din helt egen plads på min hjemmeside med direkte link til dit firma.

Du kan læse meget mere om, hvad mit firma beskæftiger sig med på: www.jyskskridsikring.dk

Mvh

Helge

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 13:05

Helge Christensen:
I så fald er jeg meget åben overfror, at vi laver en byttehandel. Du får også din helt egen plads på min hjemmeside med direkte link til dit firma.

Hej helge og god mandag.

Ideen er god nok, men jeg synes du skal være helt sikker på at det er lovligt før du skriver det i et åbent forum som Amino.

Det er så vidt jeg ved ikke lovligt at bytte tjenester eller varer uden faktura. Det er vist kun bønder der må bytte, såkaldte majetærsker timer:)

Tag det fra en der også har lidt jyske gener.

Her en tråd startet at Martin

http://www.amino.dk/forums/t/136820.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Hej Helge!

Er det kun designet til visitkortet du skal have ordnet, og trykker du dem selv efter eller?

Jeg kunne godt bruge et par referencer, så hvis du betaler for materialet (35,- kr.) så laver jeg gerne designet til visitkortet! Skype-Smile

- Er ret sikker på, at byttehandler på den måde er ulovlige, så vil lige gøre klart, at det ikke er det jeg ønsker. 

Mvh

Mikkel Dusi Pedersen

Nordnord

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 13:20

Jamen, jeg har så sandelig også tænkt mig at skrive en faktura, ligesom  jeg havde tænkt mig at ham, jeg byttede med skrev en faktura.

På den måde er alle jo glade.

Mvh

Helge

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 13:22

Hej Mikkel!

Tak for tilbuddet. Jeg vender tilbage.

Mvh

Helge

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helge

Bare en god ide. Du har link på din forside til en youtube video. Lav en side med dine videoer og vis dem der på.

Man får efter at have set videoen en masse andre videoer man kan vise det kunne være en af dine konkurantre.

Du skal også være opmærksom på at som videoen er sat up nu forsvinder din side lav det så hvis man klikker på den kommer den i en nu side og man stadig har din side.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 13:38

Hej Lykkebjerg!

Tak for det gode råd.

Konkurrenter er der faktisk ikke til mit produkt, men jeg kan sagtens se idéen i det, du skriver.

De andre videoer, der kommer op er alle mine, mener jeg bestemt.

Mvh

Helge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)