Haste-transport fra Polen søges
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-01-2012 kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
er der nogle af Jer Amino´er, der ´måske skulle kende en mulighed for at få fragtet fra Polen.
Normalt bruger jeg UPS, men denne gang vejer det 85 kg.
Varen er klar til afsendelse tirsdag eller onsdag og skal bruges i DK senest fredag.
Nogle, der måske kender en løsning, uden det koster det hvide ud af øjnene?
På forhånd tak for al hjælp.
|
Tilmeldt 7. Jan 10
T20
Skrevet
09-01-2012 kl. 10:26
Hej Brian
Er der tale om en palle forsendelse eller hvordan er det pakket.
Og hvad kan du leve med det koster, så kan jeg se om det kan lade sig gøre igennem dem vi bruger.
Dbh
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-01-2012 kl. 10:29
Hej Brian
Er der tale om en palle forsendelse eller hvordan er det pakket.
Og hvad kan du leve med det koster, så kan jeg se om det kan lade sig gøre igennem dem vi bruger.
Dbh
Hej,
det kan pakkes næsten som det skal være. Mht. pris har jeg en kunde jeg skal spørge først, men lad mig høre et bud.
|
Tilmeldt 7. Jan 10
T20
Skrevet
09-01-2012 kl. 10:32
Så kan det måske være en fordel at pakke det som 3 pakker af maks 30 kg. så UPS kan tage dem med. Vil dette være muligt?
Har du et post nummer i Polen hvorfra de skal afsendes fra, så vil jeg da gøre et forsøg på at hjælpe dig.
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-01-2012 kl. 10:37
Har du et post nummer i Polen hvorfra de skal afsendes fra, så vil jeg da gøre et forsøg på at hjælpe dig.
62-006
Så kan det måske være en fordel at pakke det som 3 pakker af maks 30 kg. så UPS kan tage dem med. Vil dette være muligt?
Desværre.
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-01-2012 kl. 11:57
Leverancen kan være færdigpakket til onsdag middag.
|
Tilmeldt 7. Jan 10
T20
Skrevet
09-01-2012 kl. 12:10
Ok, jeg har sat prisforespørgsel igang, du får besked så snart jeg ved besked :-)
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-01-2012 kl. 12:19
Ok, jeg har sat prisforespørgsel igang, du får besked så snart jeg ved besked :-)
Super. Mange tak for din hjælp indtil videre.
|