Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hair-extensions | Leverandør søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er meget interesseret i at høre om hende der ligger inde med billigt hår i Dk? :-)

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville have givet dig et rigtig godt tilbud, men har slettet min besked, da jeg først nu ser, at du søger leverandør fra Kina. Kunne ellers have solgt det til dig for under 1/4 af hvad folk ellers tager for det på nettet. Men held og lykke med det :)

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har jeg skrevet at jeg ønsker hår fra Kina? Jeg har ikke et krav om det....

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry mig der har misforstået, synes bare du havde skrevet i tråden, at du gerne ville finde en i Kina :)

du kan kontakte mig på is82@live.dk så kan vi snakke kvalitet, pris, mængde m.m. :)

Som sagt kan jeg gøre det billigt :) -dog har jeg kun begrænset mængde

Mvh ina

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hairfix det er min tråd :-) Derfor det med kina:-) Men har nogle site men det er ikke godt nok...

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa- jeg er intresseret i at vide noget om det hår du har og hvilke kvalitet samt længde.....

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

100% Menneskehår i lækker kvalitet og rigtig mange farver. ca 54 cm med bånd i toppen (til at sy på, lave til clip-on, m.m.) Mest glat. ca 50 cm med krøller i forskellige farver, også menneskehår.

Syntetisk hå har jeg løst - hvor man kan lave cold fusion eller hotfusion hvis du selv har lim. Har også med bånd. RIGTIG mange farver, og en del hvor toppen har én farve og bunden af håret en anden. Det syntetiske hår er også af rigtig høj kvalitet.

Jeg har flettehår, ca 64 cm, mange pakker og rigtig mange farver.

Som sagt har jeg rigtig meget, og hver pakke indeholder en mængde svarende til en fuld påsætning :) jeg har vist i alt ca 310 pakker i alt.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hairexdk:

Hairfix det er min tråd :-) Derfor det med kina:-) Men har nogle site men det er ikke godt nok...

Måske du skulle lede i Indien istedet.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)