Jeg har kontakt til en dygtig pige her i DK som handler med extensions. Jeg er sikker på hun kan give dig et godt tilbud. Smid mig en PB med din email, så skal jeg sige det videre til hende.
Som der står er jeg intresseret i en leverandør fra udlandet evt. kina... Kender også mange og dygtige piger der sælger det i Danmark :-) Men tak for svaret......
Hende her kan sagtens konkurrere med de priser du som ny på markedet efter leverandører fra Kina vil kunne få. Men endnu vigtigere, så kan hun levere en kvalitet der er den samme hver gang - hvilket sjældent vil være tilfældet hvis du vælger en tilfældig kinesisk leverandør.
Jeg er ikke ny- har lavet extensions i over 7 år:-) Jeg ved jeg jeg vil have, derudover er jeg målrettet og skal nok finde det- gider bare ikke en mellemmand....:-)
Min mor lavede det en overgang og jeg ved at hun fik sit hår fra tyske SoCAP. Det var ikke billigt som kineserhår, men det holdt tilgengæld 10x længere. Jeg ved nu ikke om det på et forretningsplan er fornuftigt, men hun gad bare ikke sælge det hår fra kina der faldt af så let.