Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SSL certifikat- Mangler hjælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at få lavet en ny webshop med magento cms og har fået designet mit eget one step checkout hvor betalingen foregår på mit domæne. Jeg har epay som betalingsgateway, men da selve betalingen foregår på mit domæne går jeg udfra at den side hvor kunder indtaster kortoplysninger skal beskyttes med noget SSL.

Jeg vil gerne have noget ssl certifikat fra VeriSign secured, men har virkelig svært ved at sætte mig ind i deres produkter.

Er der nogle der kan skære det ud i pap for mig, kan jeg nøjes med secure site? Hvorfor betale for mere end nødvendigt Big Smile, jeg kan forstå at der nogle fede features som at adresse feltet for grøn baggrund osv, men jeg er mere intresseret i forskellen for sikkerhed.

Og så er jeg også løbet ind i nogle forskellige mellem-handlere der tilbyder nogle billige priser for de samme produkter, er der nogle af jer der kan anbefale et billigt sted og købe dem eller ligefrem give mig et godt tilbyd hvis i selv forhandler dem.

På forhånd mange tak!

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 03:10

min webshop:
Jeg har epay som betalingsgateway, men da selve betalingen foregår på mit domæne

Hvis den gør det, så skal du være opmærksom på at dine servere skal være placeret i et PCI certificeret miljø - også selvom det blot er siden hvor man indtaster oplysninger for derefter at poste dem direkte til ePay. 

Så snart brugeren er på en side, hvor man behandler kreditkort, så skal det være PCI certificeret miljø. Det er langt de fleste hostingudbyderes miljøer som standard ikke.

min webshop:
Jeg vil gerne have noget ssl certifikat fra VeriSign secured, men har virkelig svært ved at sætte mig ind i deres produkter.

Er der nogen speciel grund til at du gerne vil have et VeriSign certifikat? 

min webshop:
Er der nogle der kan skære det ud i pap for mig, kan jeg nøjes med secure site? Hvorfor betale for mere end nødvendigt Big Smile, jeg kan forstå at der nogle fede features som at adresse feltet for grøn baggrund osv, men jeg er mere intresseret i forskellen for sikkerhed.

Rent sikkerhedsmæssigt er der ingen forskel. Krypteringsstyrken er op til 256 bit uanset hvilket af produkterne du vælger. Alle moderne servere understøtter 256 bit, men det er ikke alle browsere der gør, så det vil afhænge primært at klienten hvad styrken er. 

Selv de aller billigste certifikater tilbyder samme krypteringsstyrke. Den primære forskel på dem er blingbling effekten. Det skal dog siges, at nogle af de billigste certifikater ikke er godtkendt i alle mobile enheder. 

Forskellen på Secure site og Secure site pro er, at pro produktet indeholder en daglig vulnerability assessment. Det der f.eks. gøres i den test er at de laver tests hvor de kigger om du f.eks. har haft et sikkerhedshul et sted så det har lykkedes nogen at indsprøjte skadelig kode, eller uønsket kode i din side. Det kan f.eks. være scripts der forsøger at franarre folk deres oplysninger mv. 

En anden ting Pro har, som ikke-pro ikke har, er SGC. Men det er i princippet ret ligegyldigt i dag. Det har kun relevans hvis du har besøgende fra oldtiden der benytter browsere der er så uddaterede at din side formentlig slet ikke virker i den alligevel :) 

min webshop:
eller ligefrem give mig et godt tilbyd hvis i selv forhandler dem.

Vi handler med SSL Certifikater, primært via BilligSSL.dk - men her er fokus, som navnet nok afslører, SSL til få penge. 

VeriSign tager 6.100 for 2 års SecureSite, det kan jeg sælge til 3.600*

VeriSign tager 13.520 for 2 års SecureSite Pro, det kan jeg sælge til 8.200*

Dog vil jeg mene, at medmindre du har et meget specifikt publikum som er utrolig opmærksomme på netop VeriSign, så ville jeg vælge f.eks. et GeoTrust TrueBusinessID + EV, så får du den grønne adressebar og det er noget kunderne som regel ser bedre end et lille VeriSign logo. Sådan et kan jeg sælge til til 2.400* for 2 år mod ca. 4.050 kroner hos GeoTrust direkte.

Jeg håber det hele giver mening :)

* Vi indkøber certs i dollars og disse priser er beregnet ud fra gældende dollarkurser.  

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 08:32
Ok, tak for et grundigt svar og har nu læst om det hos min udbyder som er magentohotel og de skrive på dere side at de har noget pci miljø, så jeg vil da lig kontakte dem for at høre nærmere om mine muligheder der.

Og det er nogle fine priser du giverpå certifikater, så jeg vil da lie kontakte dig når eller hvis det blivernødvendigt med certifikater.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:57

min webshop:
Ok, tak for et grundigt svar og har nu læst om det hos min udbyder som er magentohotel og de skrive på dere side at de har noget pci miljø, så jeg vil da lig kontakte dem for at høre nærmere om mine muligheder der.

Super at du har fundet et PCI Hosting miljø hos magentohotel!

Blot til info: PCI DSS Kræver at din software også er compliant. Eksempelvis din Magento eller Prestashop.

Bruger du derimod en betalingsudbyder som epay.dk outsourcer du så at sige PCI DSS kravene til din payment gateway.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 09:05

Trust-mæssigt er det faktisk ikke en fordel at folk indtaster kortoplysninger på din egen side,

folk har større tillid til betalingsgateways!

Og flow-mæssigt mister du ikke noget ved at køre det over gatewayen, f.eks. via en callback-popup.

Dvs. en popup som kan indeholde dit eget design, det kører blot via gatewayen, og det er udelukkende kortoplysningerne som skal indtastes i dette vindue.

Ved en sådan løsning slipper du også for meget bøvl, og sikkerhedsmæssige krav.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 09:39
Nils:

min webshop:

Super at du har fundet et PCI Hosting miljø hos magentohotel!

Blot til info: PCI DSS Kræver at din software også er compliant. Eksempelvis din Magento eller Prestashop.

Bruger du derimod en betalingsudbyder som epay.dk outsourcer du så at sige PCI DSS kravene til din payment gateway.

Ja, jeg bruger epay som betalingsudbyder, så pci dss kravene må de tage sig af.

Jeg vil dog lige vende det med epay for at se om det så også er sat rigtigt op. Tak for den information
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 09:43
J. Deleuran:

Trust-mæssigt er det faktisk ikke en fordel at folk indtaster kortoplysninger på din egen side,

folk har større tillid til betalingsgateways!

Og flow-mæssigt mister du ikke noget ved at køre det over gatewayen, f.eks. via en callback-popup.

Dvs. en popup som kan indeholde dit eget design, det kører blot via gatewayen, og det er udelukkende kortoplysningerne som skal indtastes i dette vindue.

Ved en sådan løsning slipper du også for meget bøvl, og sikkerhedsmæssige krav.

ok, det var så ikke regnet med i min plan.

Jeg har fået sat et smukt onestep checkout op og så kan jeg nu direkte miste salg på dette. Er dette noget du tror eller er der blevet lavet en undersøgelse omkring dette?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:57

min webshop:
Ja, jeg bruger epay som betalingsudbyder, så pci dss kravene må de tage sig af.

De har helt styr på det: http://www.epay.dk/images/sikkerhed/PCI-2011-2012.jpg

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:56

min webshop:
Jeg er ved at få lavet en ny webshop med magento cms og har fået designet mit eget one step checkout hvor betalingen foregår på mit domæne. Jeg har epay som betalingsgateway, men da selve betalingen foregår på mit domæne går jeg udfra at den side hvor kunder indtaster kortoplysninger skal beskyttes med noget SSL.

Hej Min Webshop.

Det er ikke nødvendigt med dit eget SSL-certifikat når du benytter en betalingsgateway som ePay.

-Der låner du deres SSL-certifikat og deres PCI-certificering via. derea proxy-løsning. (relayscript)

Så det er rent kosmetisk hvis du ønsker at køre fx. checkout over https://

-Der er ingen teknisk årsag til at benytte SSL i dette tilfælde.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:33

Trust-mæssigt er det faktisk ikke en fordel at folk indtaster kortoplysninger på din egen side.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)