der er de sidste par dage, gået et lys op for mig. Jeg har nu fundet en knald god, og ret unik ide, som jeg godt kunne tænke mig at få ført ud i livet. jeg kan ikke komme nærmere ind på hvad det er, end at det er noget lidt mere avanceret tekstiler jeg skal have lavet. men hvordan fungerer det? sender man modellen af det man skal have syet til kina, og så laver de en fuldstændig magen til? og hvordan i alverden sikrer man sig, at kvaliteten på det de laver, er i top? for produktet eller retter, efterspørgslen afhænger af hvor god kvaliteten er. så det skal bare være super. der udover skal jeg have et logo på, får man det ordnet i samme omgang. er der nogen som har meget erfaring med dette, som jeg evt. kan få en snak med, om dette. så vil jeg meget gerne høre fra jer..
Jeg arbejder med forskellige specielle og nyudviklede textiltyper til farsvaret og politiet og har en del erfaring med udvikling af disse nye produkter, mest indenfor brandhæmmende tekstiler. Jeg vil gerne rådgive dig hvis jeg kan. Du er meget velkommen til at skrive mig en mail eller kontakte mig på anden vis, så kan vi tale om det privat.
Mvh
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
1. Det nemmeste ville nok være, at bruge en dansker som allerede er der, og som har erfaring med det - såsom Lars ovenover. Så opstår der i hvert fald ikke så mange misforståelser.
2. Du kan smutte til Kina og tjekke sagerne ud selv.
3. Skriv ned alt, hvad din idé går ud på i mindste detalje, lige fra tekster til tegninger af hvad det er du ønsker, og så kigge på denne hjemmeside og se om nogen der falder i din smag. Derefter kontakte dem, sende dem tegninger osv. og bede om en pris.
Blot husk at bruger du den sidste, så afhænger dit produkt af, hvor detaljeret Du har beskrevet det.
Men uanset hvilken af ovenstående du vælger, vil dine prototyper blive dyre.
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Jeg har efterhånden handlet en del med Kina og kan muligvis hjælpe dig med, hvordan en sådan proces kan foregå. Både ved købe af færdige- og custom produkter.
Skriv gerne en mail til mig, så kan vi tage den derfra. Mail: befree@free-life.dk
At starte en produktion i Kina er ikke noget problem.
jeg har nu siddet og kigget på linket, og har egentlig fundet noget meget fornuftigt.. men hvor pålideligt er det? altså, det der står i produktbeskrivelsen, er det, det som kommer hjem? kan man muligvis lave ændringer i farver? evt. farve som ikke er i beskrivelserne. desuden, hvad med broderet mærker, ordner de også det?
Allan, kun en måde at finde ud af det på ....... email dem :-)
Vil du finde ud af om virksomheden er til at stole på, så brug google med nogle søgeord som f.eks. "problems firmanavn" eller "scam firmanavn" og se om der dukker noget op.
Når de mailer tilbage, så prøv at bruge samme metode blot med vedlagte navn i stedet for firmanavnet.
Som hovedregel, så er virksomheder i Kina, eller andre asiatiske lande nøjagtig ligeså meget til at stole på som i Danmark - d.v.s. selvfølgelig findes der altid nogle som skal ødelægge det for alle andre, men heldigvis har vi så "freedom of speech" (endnu), så har der været tilfælde med problemer af et specielt firma, så kan det findes på nettet.
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....