Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterspørgsel: et bileskilt med virksomhedens logo&www på

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Er der nogen i netværket som er leverandør eller kender nogen som kan lave gennemsigtige bileskilte med logo&www på?

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Karina M. Carlsen

Go East Consulting ApS-  med ekspertise i Østeuropa

+45 20 99 35 03

www.goeastconsulting.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:22
Hej,

Hvad mener du mere præcist med et gennemsigtig skilt? Altså med en transparent gladblæst plade, eller hvordan?

// Jesper Skov

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:27
Hej Karina,

Velkommen til. Jeg formoder det du leder efter er en klar streamer med teksten i en ønsket farve eller farver! Dem vil du kunne få ved de fleste skilteproducenter, som beskæftiger sig med storprint. Jeg har en god leverandør, der laver alt i den salgs. Du er meget velkommen til at kontakte mig for nærmere information.

Hav en rigtig god dag.

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:54
Hej Jesper

Jeg mente en streamer, som jeg har lige fået at vide den hedder.

Mvh

Karina

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:00
  Hej Karina,

Generelt anbefaler jeg ikke gennemsigtige streamer - også selvom vi indimellem laver sådan nogle i MediaMouse.
Grunden til det er, at det ikke ser super pænt ud, da man vil kunne se kanten af den gennemsigtige folie som der printes på.

Hvis der er noget som skal sidde på ruder eller lak på bilen, så vil jeg helt klar anbefale dig at få det lavet i solid folie i stedet. Det ser meget pænere ud og så holder det også betydeligt længere. Når vi laver printede streamere og lignende til biler, så plejer vi som tommelfingerregel at sige at farverne holder i 1½ til 2½ afhængigt af hvor meget sollys bilen bliver udsat for. Vores solide folier kan derimod holde i op til 12 år.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:40
Dato: 02-05-2007 13:53:37
Forfatter: Østeuropa
Hej Jesper

Jeg mente en streamer, som jeg har lige fået at vide den hedder.

Mvh

Karina

Tak for det,

Resultatet af et gennemsigtigt stremaer bliver aldrig godt! Det kan dog variere lidt alt efter hvor det skal sidde, men generelt syntes jeg du skal gå udenom det. Men jeg kan hjælpe dig med en anden holdbar løsning, som går ud på at skære din tekst i holdbart folie. Vi leverer folie af højeste kvalitet, som både er sol og vandafvisende.

Du er mere end velkommen til at sende mig en pb eller en mail, hvis jeg skal læse opgaven for dig, selvfølgelig til en meget overkommelig pris.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)