Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen villa i THAILAND ? Se mere her

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

En del har fulgt villa projektet Black Lotus og Greenscape i Hua Hin -projektet hvor du kan købe din helt egen villa, eller hvis det passer dig bedre, blot en andel af en villa.

Alle fællesfaciliteterne er færdige, ligesom de fleste villaer på Black Lotus.

Et meget vigtigt parameter i disse tider hvor købere naturligvis er skeptiske til Off Plan projekter.

Lige nu tilbyder Black Lotus 5 års rentefri finansiering ved køb af minimum 3 ugers ejerskab.

Det betyder at du kan benytte villaen allerede fra imorgen :), mens betalingen altså ligger 5 år frem i tid.

Ligeledes usædvanligt for boligprojekter.

Se de seneste billeder på her .

Greenscape ( din helt egen villa) tilbyder bygherre 1 måned gratis ophold + flybillet ved køb.

Du kan møde os på Ferie messen i Bellacentret stand C4-014  d. 20-22 januar, hvor vi gerne fortæller meget mere - også om andre muligheder der passer dine behov.

På messen har du også mulighed for at deltage i en "lille" konkurrence, hvor vi trækker lod om et gratis ophold i den største af villaerne på Black lotus ( 3 sov. + 3 bad) , altså 6 personer i 14 dage.

Værdi ca. DKK 22.000,-

Vi gentager lodtrækningen på den anden store Feriemesse i Herning d. 24-26 februar.

Så skulle der være muligheder for både Sjællænderne og Jyderne :)

Du kan læse meget mere om Thailand, boligprojekter mv. på Tursiden.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:42

Det ser interessant ud, men hvordan vælger man uger? De fleste vil vel helst have i Januar-Marts og hvem gidder have uger i regntiden?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:51

Erik Hamre:
hvem gidder have uger i regntiden?

Det vil jeg da gerne:

- ikke særlig mange turister
- det regner faktisk ikke særlig meget, og er ofte meget hurtig opstået
- billigere end i højsæson 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:55

Jesper Laugesen:
En del har fulgt villa projektet Black Lotus og Greenscape i Hua Hin -projektet hvor du kan købe din helt egen villa,

og jeg som troede at udlændinge ikke kunne købe fast ejendom i Thailand, eller?

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 17:56

Jojo, der er da fordele, men mon ikke de fleste foretrækker sol.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:04

Det lyder ikke til du har været i Thailand i regntiden... det har jeg, og der er masser af sol.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:05

Man vælger selv de uger på året man ønsker - de dyreste er så ( selvfølgelig) lige i højsæsonen.

Jeg har da også solgt langt de fleste uger i Jan-mar. perioden.

Men det er helt rigtigt - vejret er langt bedre end sit rygte i "regntiden", jeg er da ofte nede i regntiden uden at se så meget som en dråbe :). Eller du får en gang tropisk regn - en times heftig regn, hvorefter du igen har opklaring.

Den primære grund til at de fleste folk rejser til Thailand nov - mar. , er nok nærmere at vejret i Europa er skod - og vi vil væk..

Hvis man googler lidt, kan man også se at Hua Hin - og lige ovre på den anden side af kysten Pattaya/Jomtien er nogle af de steder med mindst nedbør - mens Phuket har omtrent dobbelt så meget nedbør.

Ejerskab i Thailand - der skelnes mellem lejlighed/ villa, jord osv.

Du kan læse meget mere på Tursiden.

Forenklet sagt kan et firma eje jord/hus ,

privatpersoner kan eje lejlighed og villa, men ikke jorden - den langtids leases.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:20

Er der nogle forslag til billige flybilletter, ud over dem jeg har googlet mig frem til.

vi er skal afsted med 3 børn...

mvh. Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:33

Alt efter om man accepterer mellemlanding eller ej, er der mange billige muligheder.

Acceptable stop er ( for mig) i dagstimer, og max 1 - 1 1/2 time.

Og der er Finair over Helsinki fin , eller med Swiss over Zurich .

Ofte med noget længere ventetid er der Emiraterne, Doha - Der kunne man jo så tage en dag eller to, og dermed bide turen over i to dele ( a ca. 6 timer hver). De har tit billetter til omkring dkk 4.000,-

Det bedste er nok søgemaskinerne - enten flybillet.dk som jeg selv bruger på Tursiden, eller Momondo.

Thai har også tit kampagne, men som oftest skal du være i god tid, og ligeledes er der kun få billetter til den helt billige pris.

Det fandt jeg ihvertfald udaf sidst jeg planlagde visningstur ( og solgte efter de billige billetter) - de blev halvdyre de sidste vi måtte købe :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 18:51

Jeg har faktisk boet i 1.5 år i Bangkok så jeg kender godt til regntid og det var dejligt med lidt køligere vejr efter den varme sæson, men som turist ville jeg til enhver tid prioritere ikke at rejse i regntiden, især for at undgå monsoon sæsonen på øerne. Men det er nok rigtig at Hua Hin har bedre vej i regntiden end golferne har. Koh Samet har jo fx solskin året rundt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)