Det kan du da ikke mene, Kenneth.
Hej Chritian
Først af alt, faktisk jo.
For at sige det rent ud. Så er alle de folk der fravælger mit firma, ikke rigtig i hovedet.
Men når det nu er sagt, så kan jeg ikke andet end silketryk. Også derfor at jeg valgte branchen. Men også fordi at jeg faktisk troede at jeg havde et pænt navn ved mine tidligere kunder, hvor jeg arbejdede som leder. Det har så kun vist sig at der var to som troede på mig.
Der findes altid forhold som man ikke selv er herre over. Og det er sådan noget som hvordan folk tænker og føler for en. Jeg ved da udemærket godt, at jeg er ekstrem teknisk og ikke så menneskelig. Men når det nu er sagt, så arbejder jeg også i et teknisk univers, hvor det netop gerne burde være de tekniske egenskaber der står højst.
Hvis jeg skulle vælge idag, så havde jeg ikke startet mit firma, mere fordi at jeg ikke har et særligt godt ry hos mange firmaer her i Århus. Det drejer sig ikke om min kvalitet, eller hvad jeg har præsteret for et andet firma. Men mere fordi at folk mener at jeg forlod en sænkende skude før at den sank. Og derfor gav den større mulighed for at synke.
Jeg kunne selvfølgelig vælge en anden branche, helt klart, men det vil desværre ikke give troværdighed, netop fordi at man også skal have en viden. Og det har jeg desværre ikke. Jeg er som mange andre meget stereotyp, der ikke bare laver store ændringer.
Og når jeg så går på mit arbejde, og ser hvordan min kollega, mishandler de tidligere kunders emner, som de betaler 300-1000% mere for, så vender maven sig næsten. Men på den anden side, så er det jo netop ikke mit problem, at man bliver fravalgt. Og at de tidligere kunder som har fået tilbudet, med prisgaranti på 5 år, så fravælger en.
/Kenneth