Hej I lidt over et år har jeg nu haft en tysk blog kørende, med div. tiltag, ændringer, forsøg, tilpasninger osv. for at gøre siden bedre. Men man kommer til et vist punkt, hvor man ser sig blind, og løber en smule tør for ideer...og det er her du kommer ind i billedet Jeg ville være ovenud taknemlig, hvis jeg kunne få jeres besyv med på siden,og meget gerne forslag, ris/ros og ellers jeres kommentar på siden. Det ville samtidig være rigtig fint at udveksle erfaringer med dem af jer som har - eller har haft - udenlandske (allerbedst hvis det er tyske) sider kørende - hvad virker, og hvad virker ikke, og hvad er har du erfaret af forskelle i forhold til danske sider? Siden handler om dansk mode, og der skrives kun om danske mærker og designere - dog skrives det hele på tysk, da det jo er til det tyske marked Du finder siden her: Dänische Mode Jeg glæder mig til at høre din "dom" Mvh |
Er der slet ingen der har indspark og feedback på Denmark-en-vogue.de???
Det kan da ikke passe at jeg har lavet en side der ikke mangler noget, eller kan blive rettet til, eller kan udvides, eller eller eller...
Lad mig høre fra Jer
mvh
Thomas