Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Donere ellers investere i et projekt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!.

Nu er regnskabet gjort op for 2011, og jeg har valgt et bestemt beløb som, jeg ønsker skal gå til noget godt!

Nu er jeg bare i tvivl.
Jeg har 2 forskellige forslag.

1: jeg kan vælge at donere pengene til en eller flere velgørende-formål.
man kender jo til flere områder i Dk, hvor de har brug for penge..

2: investere i et projekt.
MEN hvis dette projekt mislykkedes er penge væk!?...
Har i selv gjort noget lign, eller har i forslag til hvad man kunne gøre?

MVH

Neeeeej-da Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Neeeeej-da:
Nu er regnskabet gjort op for 2011, og jeg har valgt et bestemt beløb som, jeg ønsker skal gå til noget godt!

Du er opmærksom på, at hvis du nu vælger at donere pengene til et velgørende formål, så får du fradraget i skat for dem i 2012 og ikke i 2011. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 11:13

Ole Schelde:

Neeeeej-da:

Du er opmærksom på, at hvis du nu vælger at donere pengene til et velgørende formål, så får du fradraget i skat for dem i 2012 og ikke i 2011. 

Den er jeg  med på Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Neeeeeeej-da

Jeg syntes der er uendelig stor forskel på de scenarier du stiller op. 

- Giver du pengene til et godt formål, hjælper du andre mennesker
- Investere du dem i et projekt, er det for at du selv kan tjene flere penge

Min pointe er ikke at det ene er bedre end det andet, men du starter med at skrive, at pengene skal gå til noget godt, også vil jeg bestemt mene at give pengene til et godt formål, er det bedste. 

Måske kunne du blande de 2, og finde nogle interessante iværksættere i et u-land, der med pengene kan starte deres virksomhed op. Personligt ville jeg så nok vælge at give dem pengene, modsat at investere dem.

Også thumbs up for at du overskuddet.... både på bundlinjen og til at give andre noget!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 11:49

Boysen:

Hej Neeeeeeej-da

Jeg syntes der er uendelig stor forskel på de scenarier du stiller op. 

- Giver du pengene til et godt formål, hjælper du andre mennesker
- Investere du dem i et projekt, er det for at du selv kan tjene flere penge

Min pointe er ikke at det ene er bedre end det andet, men du starter med at skrive, at pengene skal gå til noget godt, også vil jeg bestemt mene at give pengene til et godt formål, er det bedste. 

Måske kunne du blande de 2, og finde nogle interessante iværksættere i et u-land, der med pengene kan starte deres virksomhed op. Personligt ville jeg så nok vælge at give dem pengene, modsat at investere dem.

Også thumbs up for at du overskuddet.... både på bundlinjen og til at give andre noget!

Hvis man investere i et projekt, gør man vel også noget godt, for dem som man støtter... Måske hjælper man flere mennesker i job i det lange løb....
Og dermed ville man vel få pengene hjem igen,+ ekstra, som så der kunne gå til et godt formål.. Men det jo også et stort sats..... 

men takker for feedback :=) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

man kan godt støtte nogle ideer projekt uden at vil tjene penge på det min mor og far gav 500.000 kr til et børnehjem i grønland og penge er aldrig væk for man har støttet nogle mennesker får et bedre liv ,

vis jeg havde samme beløb ville jeg også satse og støtte en ide jeg havde nogle mennesker der ikke har det godt , for de børn havde virkeligt brug for hjælp det er ikke nemt at være barn og have forældre der drikker og de bor ødet hvem kan børn søge hjælp hos ingen for de bor i en lille bygd 10 hus og 200 kilometer til nærmeste by og der er ingen veje , det er ikke nemt for barnet der

find en ting du synes er uretfærdigt og støtte den ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)