Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billigt logo og 4-5 forside billeder i et slideshow

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er igang med min webshop, og den er almost done. Jeg mangler dog stadig et logo, som i sig selv skal være rigtig simpelt, jeg kan dog ikke selv finde ud af at lave det.
Det er også grunden til at jeg har siger billigt logo, for det er så simpelt at jeg ikke vil betale så meget for det.

Udover dette, så søger jeg også en som kan lave nogle forside billeder til det slideshow som er kørende på forsiden.
Der er det meget vigtigt at billeder er 740px i længden og 300 i højden. disse skulle egentligt også være meget simple, evt. 3-4 billeder på en række, som et slide. 

Hvis der er en der føler at de kan klare opgaven, selvfølgelig mod betaling, så vil jeg rigtig gerne høre fra dig. 

Mvh.

Oliver Skjold Pedersen.

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv Brian Schou Larsen og FioniaWEB. Han producerer bl.a. logoer og kan måske også hjælpe med dine billeder - og han er både hurtig, økonomisk overkommelig og yderst sympatisk.

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 00:04

Tak for svaret :) 

Har faktisk fundet en løsning til logoet. Så det er lige pt. kun billeder der er mit problem :)

Men jeg vil da lige tjekke. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:26

Jeg er ved at starte en virksomhed, der vil beskæftige sig med mange former for design, og vi kan både lave billeder i 2D, 3D, logo'er, animationer osv., til gengæld er vi ikke så gode til at kode hjemmesider, så vi er ikke nået så langt med den, men der ligger da et par referencebilleder på forsiden: www.roirdesign.dk

Vi kan gøre det langt billigere end de fleste, da vi er studerende og lige startet, og vi tager os kun betalt, hvis du er tilfreds.

Mvh. Frederik List

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 00:36

Hehe, ja kan godt se jeres hjemmeside ikke er helt færdig :) men designet ser nu meget flot ud.

Men det lyder godt. lad mig lige sende dig en pm, og så kan vi lige snakke videre om det, enten i dag eller imorgen :)  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)