Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere traffik til min hjemmeside - Hvordan?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Med snart 500 besøgende om dagen på en 1 måned gammel side - uden annoncering er jo vildt godt.

Det burde være dig som fortalte hvordan du har gjort det :)

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:52

Arbejd, arbejd! :-)

ej jeg startede jo faktisk ud med www.geekfp.blogspot.com, den var der i cirka 1½ måned, så besluttede jeg at købe et domæne - da det her virkelig fanger mig.

Jeg har brugt tiden på at lære en masse spændende mennesker at kende, og skabe kontakter. Jeg har en masse skribenter som hjælper mig, og de gør et fantastisk stykke arbejde! :-)

Men 500 er ikke nok, vil gerne nå ud til mange flere! :-) 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04

vær også social aktive google plus og twitter

husk udnyt google viser op til  70 tegn lav alle titler unikke med jeres kerne ord i titlen

lav en ordbog med jeres kerne ord forklare dem på siden alle samme start

husk hav den vildeste iværksættere passion i at formidle jeres side gør det bedre end alle forsætte i en evighed

lidt ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:35

Mikkel:
Undskyld, side titel? :-)

Din sidetitel står i dette tag <title>her står sidens titel</title> inde i <head></head> tagget i toppen af siden i html koden.

Skriv en fangende titel for hver side med ord du gerne vil findes på gennem søgemaskinerne fx.

"De fedeste anmeldelser af film, spil og gadgets i danmark får du hos geekfp.dk"

et eller andet i den stil :-) husk som Mikael også har nævnt max 70 tegn i titlen

Det er sådan jeg mener man gør det.

Håber du kan bruge hjælpen

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:38

Er det 500 unikke besøgende per dag? Det er jo helt vildt for så ny en side, forstår slet ikke hvad problemet er? Fortsæt jeres gode, hårde arbejde med at holde indholdet opdateret og fix så lige de andre par småting der bliver foreslået her i tråden - så har i en success inden laenge ;-)

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 01:45

Er faktisk ikke sikker på om det er unikke besøgende, jeg bruger Jetpack plugin til wordpress, til at monitor siden.

Gennemsnit dagligt: 469
I alt: 3296

Det er resultatet siden d. 30 December! :) 

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 01:47

Wow mange tak for opklaringen!

Så hvis jeg har forstået det ret, så skal siden ikke være nem at huske som f. eks. www.geekfp.com/home - men rettere www.geekfp.com/Reviews-Guides-and-How-to's-for-you! eksempelvis? :-)

Hvis det er som sådan, så vil jeg da hurtigst muligt smutte ind og rette i det! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:53

står der ikke både hits og besøgene nogle gange kommer samme person ind på siden flere gange om dagen kan jeg se på min side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 01:59

Det gør der desværre ikke! :) 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:02

Ah,

Jetpack bruger views - det vil sige hvor mange sidevisninger. Hvis du for eksempel som administrator sidder og arbejder meget på din side kan du sagtens ende med en hel del sideviews bare for dig. Det kan jeg I hvert fald se med mine sider.

Et eksempel på en af mine sider:

1,555 Pageviews

464 unique visitors

Her står jeg selv for en HEL del af dem, idet jeg har arbejdet på siden. Derudover vil der være folk der browser din side og endda nogen der vender tilbage. I følge analytics har jeg 25% tilbagevendende besøgende, men om det er fordi jeg bare selv besøger min side så meget og trækker gennemsnittet op skal jeg ikke kunne sige ;-)

Jeg synes dog stadig at det er flot arbejde, ingen tvivl om det - men installer analytics, det giver langt mere præcise tal!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)