ej jeg startede jo faktisk ud med www.geekfp.blogspot.com, den var der i cirka 1½ måned, så besluttede jeg at købe et domæne - da det her virkelig fanger mig.
Jeg har brugt tiden på at lære en masse spændende mennesker at kende, og skabe kontakter. Jeg har en masse skribenter som hjælper mig, og de gør et fantastisk stykke arbejde! :-)
Men 500 er ikke nok, vil gerne nå ud til mange flere! :-)
Er det 500 unikke besøgende per dag? Det er jo helt vildt for så ny en side, forstår slet ikke hvad problemet er? Fortsæt jeres gode, hårde arbejde med at holde indholdet opdateret og fix så lige de andre par småting der bliver foreslået her i tråden - så har i en success inden laenge ;-)
Så hvis jeg har forstået det ret, så skal siden ikke være nem at huske som f. eks. www.geekfp.com/home - men rettere www.geekfp.com/Reviews-Guides-and-How-to's-for-you! eksempelvis? :-)
Hvis det er som sådan, så vil jeg da hurtigst muligt smutte ind og rette i det! :)
Jetpack bruger views - det vil sige hvor mange sidevisninger. Hvis du for eksempel som administrator sidder og arbejder meget på din side kan du sagtens ende med en hel del sideviews bare for dig. Det kan jeg I hvert fald se med mine sider.
Her står jeg selv for en HEL del af dem, idet jeg har arbejdet på siden. Derudover vil der være folk der browser din side og endda nogen der vender tilbage. I følge analytics har jeg 25% tilbagevendende besøgende, men om det er fordi jeg bare selv besøger min side så meget og trækker gennemsnittet op skal jeg ikke kunne sige ;-)
Jeg synes dog stadig at det er flot arbejde, ingen tvivl om det - men installer analytics, det giver langt mere præcise tal!