jeg søger et par folk der har en restaurant eller en café som de gerne vil have en app til (både android og iphone)
Det er begrænset hvor mange gratis apps jeg vil give væk og først til mølle gælder ikke, jeg håndplukker et par stykker af de interesserede.
Der er ingen skjulte udgifter, dette er et 100% gratis tilbud på en app i både android- og iOS-version. Den eneste betingelse er at jeg må sende jer spørgsmål, og bede om jeres mening omkring app'en/elementer i app'en.
Det lyder godt nok interessant! Jeg booker musik på Soupanatural inde i indre by og vi har netop snakket om apps. Vil meget gerne høre mere om hvad det indebærer og hvad appen kan :)
Jeg tror folk bliver lidt skræmt at dit gratis tilbud. Ikke meget i livet er gratis - slet ikke herinde. Vi har forsøgt at give services væk gratis før og det har ofte den omvendte effekt.
Fortæl lidt mere om dit tilbud, hvad indebære det og hvad er formålet med at give udviklingen væk gratis? Hvad er muligt og hvad kunne man f.eks. få lavet.
Grunden til at jeg giver gratis apps væk er fordi jeg har brug for at ping-pong med nogen i branchen til at udvikle vores produkt.
Jeg er ikke meget for at åbne op over for alle, da mit koncept er ret enestående (jeg har ikke set noget der minder om det endnu).
Jeg tror jeg fortsætter som jeg har gjort indtil videre, og eventuelt tilbyder gratis smagsprøver når jeg kan vise lidt mere, og når folk bedere kan forstå hvad det hele handler om.