kunne godt tænke mig at få lidt Amino feedback på webdesignet på min kommende indtjeningshjemmeside To Travel is to Live. Jeg lavede designet og opbygningen igår og skal de næste par dage have koblet det hele sammen og få bygget en god SEO struktur.
Indtjeningen vil komme fra Google Adsense, Amazon og Lonely Planet. Senere kan der evt. tilknyttes f.eks. hotels.com og expedia.com.
Jeg satser på at der vil blive udgivet 10 - 15 artikler om ugen. Beskrivelsen af destinationer og lande vil kun blive med en kort beskrivelse hvor der vil blive linket over til de førende udgivere i turistbranchen.
Håber på at kunne nå de 673 000 søgninger der ifølge Google Adwords er i måneden på sætningen To Travel is to Live. Derudover vil ordet Travel da heller ikke gøre nogen skade at få besøgende fra.
Dit projekt lyder spændende og jeg synes du skal give den fuld gas.
Jeg må dog desværre sige at jeg ikke får 673.000 søgninger på ToTravelistoLive, men kun 210 månedlige søgninger. Prøv at ændre fra "fleksibel" til "eksakt" ude til højre i Google Adwords keyword tool.
Håber stadig du har mod på projektet og måske du kan finde en masse andre keyword og longtail søgninger at ramme.
Hehe ja så kan jeg da godt se at der er en lille difference. Tak for tippet :-)
@ Jannik
Vil give dig ret i at designet ikke er moderne da det egenligt bare er en opbygning med struktur og borders. Dette er også første udkast men skulle du have nogle idéer til at gøre designet mere moderne så er jeg modtagelig overfor disse.
Jeg synes ikke der er så meget design at kommentere på? Altså der er jo ikke noget grafisk udover et par bitmap verdensdele og en masse tekst over det hele.
Designet er ikke grimt eller noget, det er bare lidt bart.
PS. Jeg får også 210 søgninger på to travel is to live
Måske give siden lidt mere liv i form af nogle billeder eller lignende - det er trods alt en side om rejser.
Ja kun 210 eksakte, hvilket jo er en forskel. Men med 10-15 artikler om ugen = 520-780 artikler om året giver dig i hvert god basis for en masse long tail keywords.
Jeg forstår ikke, hvad du vil med sitet. Skaffe trafik som du sender videre til sites, der har noget at byde på?
Jeg gider som bruger ikke komme ind på et site, hvis hovedformål er at sende mig videre - det er bare et irriterende mellemled, som jeg helst ikke vil besøge igen.
Hvad med selv at byde ind med noget? Hvorfor skal jeg være på dit web-site?