Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit affiliate projekt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!
Jeg har brugt den sidste måned på at lære seo, og jeg føler mig nu klar til at springe ud i mit langt ventende project.
Jeg har en side om at tjene penge (blog.wazzo.dk). Jeg regner med at købe et domæne som hedder pengetjen.dk. Domænet indikerer den søgesætning som jeg primært vil bruge - ''Tjen penge på......''.
Anyways, det er ikke det vigtige!

Jeg vil bare gerne høre om i synes det er en gode ide at købe et ekstra domæne - istedet for det subdomæne.

Jeg glemte vidst også at nævne at jeg pt. er igang med at lære at skrive rigtig gode SEO tekster, så det har jeg altså også mere eller mindre styr på!

Kan jeg få tjent pengene hjem igen, i løbet af et par mdr - 100 kr?
Virker mit project lovende med at overføre min side blog.wazzo.dk til pengetjen.dk?
Andet i synes jeg bør vide, for at starte et ''Affiliate site''? 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:47

Hej du.

du skal helt sikkert have det domæne du snakker om, da det fortæller lidt om hvad siden handler om.. det gør det nuværende ikke..

Og du kan sagtens tjene 100 kr. hjem hurtigt.. det varer ikke et par måneder hvis du knokler for det.. Men det er en hård niche, og du er oppe imod mange konkurrenter..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:57

Casper Jensen:

Hej aminoer!
Jeg har brugt den sidste måned på at lære seo, og jeg føler mig nu klar til at springe ud i mit langt ventende project.
Jeg har en side om at tjene penge (blog.wazzo.dk). Jeg regner med at købe et domæne som hedder pengetjen.dk. Domænet indikerer den søgesætning som jeg primært vil bruge - ''Tjen penge på......''.
Anyways, det er ikke det vigtige!

Jeg vil bare gerne høre om i synes det er en gode ide at købe et ekstra domæne - istedet for det subdomæne.

Jeg glemte vidst også at nævne at jeg pt. er igang med at lære at skrive rigtig gode SEO tekster, så det har jeg altså også mere eller mindre styr på!

Kan jeg få tjent pengene hjem igen, i løbet af et par mdr - 100 kr?
Virker mit project lovende med at overføre min side blog.wazzo.dk til pengetjen.dk?
Andet i synes jeg bør vide, for at starte et ''Affiliate site''? 

Hej Casper må jeg godt få æren af at skrive det første gæste indlæg på din blog?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:02

Jeg ville vælge noget andet at prøve og score penge på. For at være helt ærlig så tror jeg ikke du kommer til at få nogen besøgende fra Google de første 3 måneder, og hvis man ikke kan se noget fremgang kan det altså være svært at finde motivationen, specielt som helt grøn på området. 

Hvad med at tage et område med mindre potentiale, men hvor du har en realistisk chance for at se fremgang både besøgs- og indtjeningsmæssigt? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Hej Martin.
Tak for dit input, jeg har faktisk selv lige tænkt over det.
Har du/i nogle ideer til et andet affiliate site? 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:22

Martin :

Jeg ville vælge noget andet at prøve og score penge på. For at være helt ærlig så tror jeg ikke du kommer til at få nogen besøgende fra Google de første 3 måneder, og hvis man ikke kan se noget fremgang kan det altså være svært at finde motivationen, specielt som helt grøn på området. 

Hvad med at tage et område med mindre potentiale, men hvor du har en realistisk chance for at se fremgang både besøgs- og indtjeningsmæssigt? 

Du glemmer vist de alternative trafik kilder?

Som jeg tilfældigvis er expert i, og Casper du sender mig bare en pm hvis du har brug for noget hjælp med de alternative trafik kilder ok?

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:24

Seo++:

Som jeg tilfældigvis er expert i, og Casper du sender mig bare en pm hvis du har brug for noget hjælp med de alternative trafik kilder ok?

Kan du give en forklaring på, hvad alternative trafik kilder er? 

Jeg er også helt ny på dette område, så det ville da være fedt, at lære noget nyt :) 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:26

Gustav Gade:

Seo++:

Kan du give en forklaring på, hvad alternative trafik kilder er? 

Jeg er også helt ny på dette område, så det ville da være fedt, at lære noget nyt :) 

Jada send mig en pb så skal jeg guide i dig rapid mass traffic.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28

Har sendt dig en pb.

I andre - svar gerne på mine spørgsmål, tak! :-D

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:32

Seo++:

Som han vil kunne få lige så mange besøgende på ved andre sider? 

Altså, han har brugt 1 måned på at sætte sig ind i SEO, øvet sig i at skrive tekster m.v. Ville det ikke være oplagt at gå ud fra han interesserer sig for det? og det måske er den primære drivkraft bag projektet? 

.. Jeg mener bare at når han har sat sig ned og brugt tiden på at øve sig, så tyder det på han gerne vil gå den vej, derfor vil det også være vildt demotiverende ikke at få nogle besøgende fra organiske søgeresultater pga. man har valgt et for svært emne for en begynder? 

Personligt synes jeg du skal tage en niche, om det skal være olivenolie, kaffekopper, havsalt, rav eller gro dine egne gulerødder er vel irrelevant, bare han vælger noget hvor han kan få en succes oplevelse ud fra de kompetencer han nu engang besidder pt. Det er ihvertfald i min verden den bedste motivation man kan finde Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)