Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af min dækshop!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så ville et lækkert logo også pynte! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 23:31

@Thomas: Tak for din uddybelse, jeg ved hvordan du har det, det kan være svært, at sætte ord på en "feeling in my gut" :D for at være ærlig, er designet også lavet noget hurtigt, og logoet er jeg også ret utilfreds med. Giver dig generelt ret i det mangler noget personlighed. Tror en udskiftning af logo+menu baggrund vil gøre rigtigt meget for siden - kan være jeg skal kigge på det inden alt for længe :)

@Martin: nu er du den anden der nævner det - og det bekymrer mig lidt. Er det det, at den følger med ned, eller at den følger for langt ned??

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:35

Jeg er nok mere til at den bliver i toppen, for ellers er den forstyrrende for mig eller din kunde

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:42

Tror også et godt logo ville sætte prikken over i'et :)

Under leveringsbetingelser, der har du skrevet GPS i stedet for GLS 2 gange.

Du mangler et felt som er beregnet til at skrive hvor fragtmanden må stille dækkene (i check ud). Ideen var nok at det skulle gøres i "evt kommentar" feltet, men det fremgår ingen steder?

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 23:48

@Martin: det er et godt argument, vil lige prøve det her imorgen, og se hvordan det virker.

@Emil: Hold da op en fejl, sådan går det jo når man ikke lige tænker sig om haha - godt spottet!

Du har også ret i det med note feltet - vil jeg prøve at gøre lidt mere tydeligt! Tak!

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:52

Jeg syntes ikke du skal slette den, men muligvis overveje noget <noscript></noscript til din menu, da det der "fansy" på en mode virker retro 80' agtigt. Det er måske bare i vores klasse det fungere sådan.

med hensyn til HTML5 kan den godt forstå dette i Internet  Explore til sin vis. dog vil jeg måske opfordre dig til at lave det i HMTL5 og CSS3 ved hjælp af browser godkendelse. så at den vælge det fra til outdated browsere.

<?php

$browser_type = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];
$_css_old = '<link rel="stylesheet" href="/style/main.css">';
$_css_new = '<link rel="stylesheet" href="/style/new.css">';
if(strpos($browser_type, "IE")){

echo $_css_old;

}
elseif(strpos($browser_type, "Firefox")){

echo $_css_old;

}

elseif(strpos($browser_type, "Opera")){

echo $_css_old;

}

elseif(strpos($browser_type, "Opera")){

echo $_css_old;

}
else{

echo $_css_new;

}

?>

og laver din side i almindelig HTML 1.0, men stadig i et HTML5 document, da i HTML5 er flere ting inkluderet i sproget, som ikke er i 1.0.

og så bruge Tag's der til, så du er HTML5 sikret, for HTML1.0 fejl giver ikke de nye tags, det smider dem bare ud og lader dem være u-identifiseret.

Jeg selv laver sider i HTML5, men sikre mig stadig kompatibilitet med IE, Opera, Firefox osv.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 00:02

Personligt ville jeg ikke selv bruge HTTP_USER_AGENT, da den for det første er utilregnelig. Du kan ændre den som det passer dig - har set tilfælde hvor IE er angivet som Firefox i variablen. Desuden ville jeg ALDRIG bruge HTTP_USER_AGENT til at skelne mellem brugere, da det også kan opfattes som cloaking af Googlebot :) Desuden forstår jeg ikke din brug af dén til forskellige stylesheets, da du bare kan bruge conditional comments:

<!--[if IE 7]>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="IEStylesheet.css" />
<![endif]-->

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:05

Esben Petersen:
<!--[if IE 7]> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="IEStylesheet.css" />
<![endif]-->

Hvad så ved brug af tidligere IE, eller lignene? 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09

Esben Petersen:

Hej Amino,

Har idag smidt min side online (måske en kende for tidligt, men kunne ikke vente mere :)). Adressen er http://daekskifte.dk

Nu kunne jeg jo så godt tænke mig, at høre lidt om, hvad i syntes?

Mht. til SEO, er jeg godt klar over, jeg mangler lidt Meta descriptions og Produkt beskrivelser, men det kommer efterhånden. Yderligere vil jeg godt afsløre, at jeg er igang med en "guides"-sektion hvor folk kan se gør-det-selv guides til påsættelse af dæk mm.

Ønsker du at se siden uden javascript, kan man gå ind på http://daekskifte.dk/?nojs=true 
OBS! Dette vil sætte en session, som varer indtil du lukker dit browser vindue og åbner det igen!!

Der modtages gerne kritik på især generel brugervenlighed, design/opbygning og SEO!

På forhånd mange tak,

Esben ;) 

Hej,

Jeg synes jeg hjemmeside er lidt kedelig. Der skal nogen flere farver på en kun hvide. Men ellers en finde hjemmeside :D

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 00:09

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)