Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af min dækshop!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har idag smidt min side online (måske en kende for tidligt, men kunne ikke vente mere :)). Adressen er http://daekskifte.dk

Nu kunne jeg jo så godt tænke mig, at høre lidt om, hvad i syntes?

Mht. til SEO, er jeg godt klar over, jeg mangler lidt Meta descriptions og Produkt beskrivelser, men det kommer efterhånden. Yderligere vil jeg godt afsløre, at jeg er igang med en "guides"-sektion hvor folk kan se gør-det-selv guides til påsættelse af dæk mm.

Ønsker du at se siden uden javascript, kan man gå ind på http://daekskifte.dk/?nojs=true 
OBS! Dette vil sætte en session, som varer indtil du lukker dit browser vindue og åbner det igen!!

Der modtages gerne kritik på især generel brugervenlighed, design/opbygning og SEO!

På forhånd mange tak,

Esben ;) 

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Tilmeldt 18. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:43

Dejlig lys side, synes det virker imødekommende.

Hvis du vil handle bilbatterier fra side, så sig til, har nemlig fået forhandling af kvalitetsbatterier som ikke p.t. er på det danske marked.

Nicolai

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:45

dit javascript skal du lige gen-overveje i shoppen, mest fordi at dit filter følger med helt ned i bunden, ned og "footer" teksten.

Kan godt lide siden layout messigt, og stilen i det simple. Dog vil jeg anbefale dig at læse lidt HTML5, og så småt fremtids sikre din side. HTML 5 kan stadig læse de gamle koder, men når du begynder at opdatere dine sider, så sikre dig at du kan begynde at bruge HTML5, da HTML5 er 'meget' SEO venligt.

//Alex Westergaard

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31

frem med produkterne på forsiden jeg kan ikke hurtigt se det er en webshop

husk udnyt google viser 64-70 tegn ved du ikke er gået i gang seo så det laves sikkert nogle gode unikke titler

ingen billeder i shops kan ses

lidt for korte levering betingelser til jeg tager siden seriøst , dog ser bageefter handelsbetingelser er det ikke de samme ting omkring

husk brug 1 h1 overskrift hver side og del siden op i vigtighed h2 , h3 og h4

produkt beskrivelser alt for korte

i helheden virker siden ikke færdig bare tæt ved

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:35

Mikael christiansen:
husk brug 1 h1 overskrift hver side og del siden op i vigtighed h2 , h3 og h4

som sagt, god tommelfinger regel. Title/H1 er SEO skabende for hvad linket hedder på fx Google, eller Facebook. og h2/h3/h4 er afgørende af vigtighed for seo, til søge-resultater.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 22:51

Mange tak for jeres respons!

@Nicolai: Tak skal du have, det skal jeg da overveje. Siden udvides igen i løbet af foråret med et fælgesortiment!

@Alex: Hvad mener du med gen-overveje? Altså fjerne helt eller hvad? :s Har godt set den går ned over footeren, en mindre detalje jeg selvfølgelig skal have rettet :) men godt spottet! ;)

Med hensyn til HTML5, er det mest af alt pga. kompatibilitet. Jeg bruger ikke HTML5 af samme grund til, at jeg ikke bruger CSS3 - Internet Explorer. Jeg ved dog godt, at der er diverse tools til at skaffe kompatibiliteten, og det er også klart noget der skal ske i nærmeste fremtid. Først vil jeg dog nok udskifte det bagliggende med et mere gennemarbejdet framework - det meste er siden er "klasket sammen". Og ved den udskiftning ville et markup-udskift nok også være passende :)

Men alt i alt er jeg glad for, der er flere derude der tager imod fremtiden med åbne arme, og opfordrer andre til samme - go' stil! ;)

@Michael: Skal helt sikkert have nogle flere bokse på forsiden, med nogle produkter - har overvejet 4 mindre bokse under de 2 store med nogle produkter jeg gerne vil vise frem :)

Er ikke gået igang med SEO endnu, men title tags, meta descriptions og produkt beskrivelser er helt sikkert det første jeg tager fat på!

Hvad vil du mene der mangler i mine leveringsbetingelser?

@Alex & Michael: Øhm, hvor mener i jeg mangler h1,h2,h3?? :)

Jeg bruger kun ned til 3, 4-6 giver ingen mening i et visuelt hieraki imo :)

--

Men tak for alle jeres rigtigt gode besvarelser - det er meget de samme ting jeg selv har tænkt på, og det er jo bare bekræftende, at få at vide, så tak! :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:00

Personligt synes jeg ikke, at jeres forside er tillidsvækkende i den forstand, at den ser lidt skrabet og "uprofessionel" ud.

Når man klikker på "Find dæk" kommer der en masse muligheder frem - hvorfor ikke smide dem på forsiden, så man øjeblikkeligt bliver præsenteret for det, som det virkelig handler om? :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 23:06

Har også overvejet om "Find dæk"-siden ikke bare skulle være forsiden - men så har jeg bare ingen mulighed for meddelelser og andre ting, som jeg bare ikke vil undvære lige med det samme :)

Kan du evt. specificere hvad du finder uprofessionelt ved forsiden? :) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:18

Esben Petersen:

Har også overvejet om "Find dæk"-siden ikke bare skulle være forsiden - men så har jeg bare ingen mulighed for meddelelser og andre ting, som jeg bare ikke vil undvære lige med det samme :)

Kan du evt. specificere hvad du finder uprofessionelt ved forsiden? :) 

Lidt svært at forklare egentlig - bare en fornemmelse jeg personligt får i maven.

Der mangler generelt et grafisk design/udtryk, en virksomhedsprofil. Det hele fremstår sådan lidt skabelonsagtigt, uden nogen videre personlighed. Jeg er sikker på, at hvis du kigger på andre lignende sider, så vil du kunne finde en eller flere gode eksempler på, hvordan man skaber et website med mere karakter.

Jeg mener dog, at du - om ikke andet, så bare indtil videre - vil kunne give et mere overbevisende helhedsindtryk, hvis du allerede på forsiden præsenterer de mange forskellige dæk. I mine øjne vil det se mere professionelt ud - dvs. give mig et indtryk af en side med indhold og dybde :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:19

Personligt er jeg træt af at det filter følger med i bunden.

Ellers har jeg ikke de store udfordringer med den. :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)