Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde Hjemmefra??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung fyr som i sommers afsluttede min studenter eksamenen og nu går og har et sabbatår!

Jeg faldte over en hjemmeside forleden som hedder noget ligende "arbejde hjemmefra". er der nogle der har erfaringer med såkaldte sites hvor man tilmelder sig og derefter bliver coach'et igennem hvordan man arbejder hjemmefra når man har lyst og at være "sin egen chef".

Jeg er meget nysgerrig men dog skeptisk over for div. svindlere :D er der nogle der kan hjælpe?

MVH Rasmus

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 17:21

Det kommer jo an på hvad det er for et arbejde. Jeg har selv en filosofi der hedder, at hvis det koster penge, så holder jeg mig fra det. Hvis folk vil give mig et godt råd er de velkomne, men jeg vil ikke betale mig til et produkt som jeg ikke har kendskab til, og slet ikke hvis jeg har beretninger fra andre, lidt ligesom når du undersøger om du skal handle i en bestemt webshop.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 17:22

Desuden må jeg indrømme at jeg (som psykologistuderende) er meget skeptisk overfor "coaching"-begrebet, eftersom alle uden nogen faglig baggrund kan kalde sig coaches. Der ligger simpelthen ikke nogen faglig sikkerhed eller nogen standard i begrebet. Du må undersøge personen der skal coache dig, og vedkommendes kvalifikationer i alle tilfælde.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 17:23

Har aldrig hørt noget om at blive coachet til at arbejde hjemmefra.

Det er vel i bund og grund bare selvstændig du vil være, eller hvad?

I så fald er det bare med at komme i gang me' det vons, hvis altså du har en idé!

Kan være det er et iværksætterkursus el. lign. du søger?

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Drop alle de "Bliv rig i en fart"-guides og find på noget selv :-)

Hvad kan du lide og lave? Og hvordan tjener du penge på det? - Når du har de to ting på plads, så mangler du bare knofedt og viljestyrke!

Dét var en lille coach fra mig af - og den er helt gratis! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)