Kære alle. Vi er en virksomhed i vækst, som ønsker at udbygge vores produktportefølje på vores hjemmeside. Idag forhandler vi brænde, træpiller, træbriketter og vejsalt. Hvad søger vi: En partner der i forvejen har egen virksomhed med salg og distribution B2C, og med salg af produkter der med fordel kan ligge i tråd med ovennævnte produkter. Kan være skærver, hegn, pejse tilbehør m.v. Men hvem ved måske også blomster og lign. Vi har i forvejen enkelte samarbejdspartnere, men ønsker at udvide med 1 - 3 nye partnere. Det kommer til at foregå på den måde at vi ligger produkterne ind på vores hjemmeside, og sælger dem derfra. Ordren videresendes så til jer, hvorfra i videre distribuere den. Herimellem ligger så en gældende forretningsaftale. Vi håndtere i dag en ret stor kundedatabase som vi løbende sender tilbudsmails til. Derudover er vi aktive på SEO, adwords, aviser, radio reklamer med videre. Vi tilbyder i det hele taget en proaktiv salgs kanal til jeres/vores produkter. Jeg glæder mig til at hører fra jer :-) Hilsen Morten, Direktør energihandel ApS Se mere om vores forretning på energihandel punktum dk
|
Jeg vil gerne kontaktes for evt samarbejde.