...alle rabatter under 30% er uinteressante... En alternativ rabatkode kunne være "Fragtfrit". Jeg smiler som regel bredt, hvis jeg selv finder en side, hvor der er fragtfrit uanset om jeg får rabatter eller ej.
Michael
Sjovt, det gør jeg også. For jeg ved jo godt, at noget som 'gratis' ikke findes... Hvis ikke jeg betaler for fragten er det fordi prisen er lagt i varen!
Som regel betaler annoncøren for at få sin rabatkode publiceret et eller andet sted, hvilket betyder mindre rabat til forbrugeren. Hvis jeg gør det gratis for annoncøren/udbyderen (og dermed fordeler min indtægt ud på en masse forbrugere/brugere) er der muligvis luft til at give lidt ekstra i rabat = mere interessant.
Tak til Jer, der har svaret - 3 ud af12, der gerne vil betale. Hvis deltagerne var repræsentativt for den danske befolkning,har jeg vel et udemærket grundlag for en virksomhed/et fornuftigt koncept.
Jeg arbejder videre med ideen.
Michael
PS: afstemningen løber til på fredag, så hvis flere vil byde ind, vil jeg blive glad.
Hej. Som det allerede er nævnt, er der vel mange faktorer, som spiller ind hvis man ønsker rabatkoder tilsendt eller ej. Fx, skulle det være meget relevante rabatkode jeg ville betale for. Kunne jeg f.eks. skrive inde på tilmeldingssiden "send rabatkode vedrørende Levis jeans" er det helt klart noget jeg ville betale for at få tilsendt. Samtidig skulle rabatten dog også være så høj, at jeg rent faktisk følte at jeg fik endnu mere igen end det jeg giver.
Samtidig synes jeg også det kunne være en god ide, hvis man kunne vælge at blive kontaktet over andre medier end sms, måske også per email? Men det har du nok allerede tænkt på:)
Der er helt sikkert nogle, som ville hoppe med på vognen, hvis det blev lidt mere skræddersyet til hver enkelt - men for at komme igang, må jeg nok satse på den brede del, som gerne vil betale et symbolsk beløb for hver enkelt rabatkode.
Beløbet er jo tilpas lavt til at næsten alle kan være med og skal man ikke lige købe et bestemt mærke jeans, kan det være, at man kan bruge koden alligevel. Måske konen, kæresten, broren, søsteren, fætteren eller den gode ven kan bruge den....
Jeg går lidt mere i tænkeboks for at få så mange med som muligt.
Nu er jeg oppe på, at 6 ud af 15 vil betale. Det synes jeg er dejligt. Tak for svarene.
Til Jer som ser indlægget og ikke svarer (indlægget er vist 293 gange): Hvorfor svarer I ikke - er spørgsmålet for ukonkret, mangler der flere detaljer eller hvad skyldes det?
Til Jer som ikke ville betale noget: Hvorfor ikke?
Jeg synes faktisk ikke det er helt nemt at finde ud af hvad du vil, og dermed at svare.
Hvis ikke jeg man ved hvad man får en rabatkode på, tror jeg ikke der er mange der vil betale!
F.eks. - jeg tilmelder mig, og slipper 1 kr. for en rabatkode. Det jeg så får er en rabatkode på 20% til et bestemt par damesko i en butik i Kbh. - Rigtig fedt når jeg bor i Aalborg og hedder Knud. :-)
Så hvis jeg skal slippe så meget som skyggen af en øre for en rabatkode skal jeg vide hvad jeg får rabat på, og hvor stor denne rabat er.