Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til køb af ny seng (anbefal din seng! :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Jeg skal til at købe en ny seng til hjemmet og er faktisk lidt på bar bund i forhold til, hvad jeg skal kigge efter.

Jeg har naturligvis tænkt mig, at tage ud nogle forskellige steder og mærke på sagerne, så at sige.
Men jeg tænkte, at nogen måske for nyligt selv havde købt ny seng eller nogen blot har gudesengen, som de måske ville anbefale.

Jeg er umiddelbart ikke typen, som kan ligge i en seng der er alt for blød, men den skal selvfølgelig heller ikke være stenhård. Rent størrelsesmæssigt, er vi ude i noget ala 180cm x 200/220cm :)

Jeg er åbent overfor alt! (også selvom det skulle ligge over mit umiddelbare budget på 10.000 kr)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet de dyre senge og nu har jeg 2 boxmadrasser fra Jysk i god kvalitet med en 5cm topmadres på.

Aldrig har jeg ligget og sovet så godt som nu. Tror nok det stod mig i max 3500 kr

Supply Chain blæksprutte

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte for et par år siden en Carpe Diem elevationsseng. Jeg aner ikke hvad den hedder, men den minder en hel del om denne, men er bare lidt større.

Den sover jeg helt fantastisk i, men når jeg går i seng er det fordi jeg er træt, og ville sandsynligvis kunne sove rigtigt godt, om jeg så lå på gulvet :o)

Under alle omstændigheder er det en helt fantastisk seng, som har min varmeste anbefaling. Dog ligger den en hel del over dit umiddelbare budget, men jeg har set at man nogen gange kan være heldig at finde sengehandlere der forhandler rente- og gebyrfri lån, så det kunne jo være en mulighed :o)

God jagt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var selv på markedet efter ny seng i sommers. Jeg fik prøvet et utal af senge lige fra 4000-30000 og må sige at mit valg faldt på en seng fra IKEA. Den er simpelthen fantastisk.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90139917/ denne madres er super god

og toppet med denne http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40168568/

så har du simpelthen en konge seng. Sengeramme skal du så have efterfølgende, vores står ellers bare på en underseng med ben. 

Jeg giver dig mit ord for at denne seng er fantastisk :)

Mvh Kristian Matthes

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 17:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken seng, du skal have, kommer meget an på, hvordan du 'er'. Tyk eller tynd, hvordan sover du, hvor meget karter du rundt i sengen under søvn (og andet) etc.

Vi har fået virkelig god hjælp hos Scwhartz på Østerbro. Det er et stort senge-/madrasfirma, som har fungeret over flere generationer. De yder virkelig professionel hjælp.

IKEA-senge kan også være fine. En af deres madrasser fik en 'bedst i test' for et par år siden.

Du skal måske også overveje, hvor længe, du tænker at have sengen? Hvis det er 5 år er kravene anderledes end hvis den skal holde i 20.

Du kan sagtens få en seng for 10.000 

Tilmeldt 2. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal også til at købe ny seng og er lidt i tvivl om hvilken seng jeg skal vælge. Hvad endte du med at vælge og er du tilfreds med den?

Tilmeldt 2. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk samme spørgsmål, mere eller mindre.

Jeg kigger lige nu på en seng til ca. 20k men jeg tænker at det vel nogenlunde svarer til de 10k du ville give dengang.

Håber at du kan gøre os klogere

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis i vil vide hvad i skal kigge efter så kig på denne senge test.

Der kan i finde nogen gode informationer om hvad der er vigtigt når man skal vælge ny seng.

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Jørgensen:

Hvis i vil vide hvad i skal kigge efter så kig på denne senge test.

Der kan i finde nogen gode informationer om hvad der er vigtigt når man skal vælge ny seng.

Hold kæft, det er useriøst at henvise til din egen affiliate side, som kun har et formål i verden - at levere sengekunder til Bedrenætter.dk.

Lige netop dit indlæg giver bare internettet et røvhamrende dårligt ry!

Jeg brækker mig!

Flemming

Tilmeldt 2. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu ligger han jo ikke ligefrem skjul på at det er hans egen side(Se signatur) og der er ikke nogen links til bedrenætter eller produkter derfra, så mon ikke at han mente at jeg kunne finde informationer om hvad der er vigtigt når jeg skal købe ny seng.

Jeg fandt faktisk nogen brugbare informationer.

Læs før du brokker dig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)