Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske og Udenlandske Leverandører af smykkedele

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,

Jeg ville høre om der er nogen herinde som kan hjælpe mig med at finde danske og udenlandske leverandører som sælger smykker billigt i god kvalitet? Jeg har selv prøvet at undersøge det men synes ikke jeg kan finde nogle. Jeg har set at der er mange andre der har spurgt efter det samme men søger noget i den stil som www.beautifulbeads.dk har. Jeg er butikselev og har haft nogle henvendelser fra kunder som har spurgt efter mine øreringe, så derfor ville det være dejligt hvis jeg kunne finde en billig leverandør, så det ikke ville koste lige så meget som det gør inde på beautifulbeads.

Håber der er nogen af jer der vil hjælpe mig

Med venlig hilsen

Diana

Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:23
Hej Diana,

Jeg kan forslå at du tjekker www.anku-netbutik.dk ud ... de skulle være ganske fair med priserne ...

Jeg ved det er muligt at få rabat ved køb af større mængder ....

Venligst

Claus

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 20:09
Hej Diana

Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe du går efter, og hvem der køber af dig. Men vi tilbyder et mindre "partner skab" hvor du kan købe ind på vores hjemmeside, til meget lave priser, og sælge videre til en salgspris du selv kan bestemme. Vi har accessories som de "moderne" er vilde efter. Hvis det er, kan du skrive til personalsales.dk@hotmail.com og få mere info.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)