Jeg ville egentlig gerne høre om der er andre der er ramt af dette ret så irriterende lovkrav... Mine prisstigninger kommer næsten op på 2 kr pr proteinbar af de helst store. Jeg er jo derfor nødsaget til at sætte mine priser op for at følge med, men jeg mener det er dybt konkurrenceforvridende! Specielt fordi at lovkravet jo vil ramme det usunde, slik og sukker, fedt!. Men en sund og nærringsrig proteinbar bliver desværre også ramt af dette lovkrav.. Jeg er lidt bitter ja, men må jo bare håbe på der kommer nye tider hurtigst muligt og så udvikle mig efter dette.. Hvad med jer andre? Bliver i ramt på nogle punkter? VH Richard |
ja, det er da surt at vi herhjemme skal betale ca. 30 kroner pr. kilo i ren afgift/moms , når man lige over grænserne betaler tæt på nul.
Vi er selvfølgelig også tvunget til at hæve priserne tilsvarende + råvarerne også er steget, og dermed producentpriserne.
Sæt nu for fanden prisen ned / fjern momsen på de sunde varer istedet for hele tiden at bruge "straf" som argument.
Mange henter jo blot de usunde varer i udlandet istedet, samtidig med vi herhjemme mister konkurrenceevne og arbejdspladser.
Ligeledes giver det endnu større ulovlig trafik - det er ikke så svært at forstå.
Men åbenbart svært nok for vore tungnemme politikkere :)