Så har jeg et kort spørgsmål. Hvordan kan det være, at når jeg opretter 10 forskellige ads på samme tid (ekskl. forsinkelsen i mellem oprettelserne), med samme målgruppe, samme bud, i samme kampagne osv., at én annonce står som målrettet til x-antal tusinde bruger, en anden står til 100, en trejde til nul osv. Det forstår jeg ikke og har ikke fundet svar endnu. Håber nogen herinde kan hjælpe. Der er i øvrigt tale om CPC-annoncer (Eller PPC om du vil) /Kenneth |
Hej Kenneth,
Jeg har brugt i hvert fald 75 mio. DKK på Facebook annoncering igennem de seneste par år, så stol på mig, når jeg siger følgende:
1) Du kan ikke regne med de "vejledende oplysninger" omkring målgruppens størrelse.
2) Lad os kalde dem CPC-annoncer (PPC bruger vi til Google Adwords-verdenen)
3) Du skal læse denne artikel: http://justindupre.com/how-to-get-consistent-ad-impressions-over-all-ads-on-facebook-ads/
Held og lykke med projektet!
Mvh
Robin