Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar op til 70 % på jeres strøm

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne !

Tak for priser, har du nogle data på rørene med henhold til farvegengivelse, lysudbytte m.m.

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

 

Jeg har nogle tal men ved ikke om du kan bruge den

Luminous Flux (LM) 1800LM

Colour Rendering Index >75 Ra. ( For varm hvid)

Men jeg kommer da gerne forbi dig og viser dig hvordan de lyser før du måske køber noget.

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Lux-el ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten N.:

Hej Bjarne !

Tak for priser, har du nogle data på rørene med henhold til farvegengivelse, lysudbytte m.m.

Hej Carsten

Jeg vil gerne lige indskyde at der ligger en lille problematik i at udskifte lysstof rør til LED rør i alm. armaturer..! Et alm. armatur skal ombygges så den får den rigtige spænding, til den nye type LED rør. Dette betyder at du skal skifte "alt" indmaden i armaturet. Men det kan sagtens lade sig gøre, men forvent et ringere lys forhold i dine lokaler, DER SKAL BRUGES FLERE ARMATURE ved LED end lysstof rør.!

Og som en lille indskydelse. Hvis du gør ind og ændre i armaturets opbygning, så går du ind og bliver "lampe fabrikant", hvilket siger at du overtager ansvaret for hvis armaturet senere foråsager en brand

Snak med din lokale Aut. Elektriker om opgaven. :)

Venlig Hilsen Chris

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Carsten

Vi har fuld styr over hvad der skal til for at du kan komme til at spare mange penge vi har skifte flere 1000 LED rør uden problemer men kan da godt se at det kan gøre lidt ond hvis man er elektriker og renger med at man komme til at sætte LED rør op til måske 5-600 kr i timer når folk selv kan skifte den på 5 min. pr. stk.

Hilsen Bjarne H. Jensen

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Lux-el ApS Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

På jeres hjemmeside vejleder i selv til at udskiftningen skal foretages af en Autoriserede EL-Installatør ( hvis udskiftningen skal foretages fra alm. lysstofrør til LED rør ). Hvilket også er rigtigt! Så kan ikke lige forstå det argument du kommer med der.?

Jeg vil ikke spolere et evt. salg, for det er jo det vi skal leve af. Men endnu vigtigere er at kunden får en god behandling og vejledning, så han kommer tilbage igen og køber endnu mere ;)

Som en lille bemærkning, så er jeg selv EL-Installatør, så kender gamet :)

De bedste hilsner 

Chris Jacek Rasmussen

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Jeg håber da også at du ved at det kun er elektronisk
spole. uden brug af glimtænder man skal ind og ha lavet om i

Og da 90% af alle har en glimtænder og de kan jo skifte uden problemer og når vores kunder ringer få at høre om LED rør spøre vi jo altid om de lamper de har er med gimtænder for hvis ikke så skal de ha fat i en el installatør og derfor skriver vi ikke på hjemmesiden at alle bare kan skifte dem selv.

 

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejj

Kan ledlys tænde på en ikke hf-spole hvis man monterede  en kortssluttet glimtænder?

Preben

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben

 

Hvis du har glimtænder på dine lamper ta du bare den af og sætter LED røret i.

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Mobil nr 24674032

www.auktions-salg.dk

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen !

Jeg har selv en baggrund som elektriker, så jeg er fuld bekendt med at armaturerne skal ombygges.

Det kunne være interessant at se et rør eller to i funktion, jeg vender lige tilbage til dig snere på ugen

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)