Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til job/jobmuligheder!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er dreng på 19 år, som er glad for at arbejde og tjene penge, men bare ikke kan finde et job. Jeg bor på Bornholm hvilket gør mulighederne meget små, jeg har søgt overalt på Bornholm, men der findes ikke noget arbejde til mig, jeg har endda søgt hos vores forskellige supermarkeder, men de tager ikke folk ind over 18 år. 

Jeg blev færdig med min HHX uddannelse i sommeren 2011, og blev enig med mig selv om at jeg var blevet skoletræt, så jeg ville holde et sabbat år hvor jeg kunne komme ud og arbejde. Jeg troede det ville være lettere at finde fuldtidsarbejde, men jeg har ikke fundet noget. 

Jeg flytter til København området i dette år, jeg har pengene til en lejlighed og nogle måneder frem, men hvis jeg ikke finder et job eller uddannelse, så bliver jeg nødt til at flytte hjem igen. 

Jeg har mit eget tøjmærke, som netop er igang med at blive startet op, men det er dyrt at holde, og det har jeg ikke råd til i længden. .  

Jeg vil gerne vide om i har nogen idéer til hvad jeg evt. kan gøre?  Eller om i kender nogle firmaer som måske søger arbejde til fremtiden. :) 

På forhånd tak.  
/Mark. 

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:25

Hej Mark.

Jeg har et par muligheder til dig. - skriv en PB, hvor du kort nævner :

Hvad er din holdning til film og biografer / kan du lide det ?
Hvad er din holdning til skrivearbejde ?
Og hvad er din holdning til at drive en blog

.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:30

Hej

Hvis du har nogle t-shirt tryk du har kasseret kunne jeg godt have interesse i dem.

Jeg er også selv ved at starte et tøjmærke, og det ville være rart at have en at snakke sammen med.

hilsen martin

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:26

Har sendt dig en PB Jonathan! :) 

Hej Martin.

Jeg har ikke lige nogen kasserede tryk lige pt. men send mig en mail eller en PB så finder vi ud af noget.

Du kan altid skrive til mig hvis du har nogle spørgsmål, jeg er glad for hjælpe andre! :)  

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)