Jeg er dreng på 19 år, som er glad for at arbejde og tjene penge, men bare ikke kan finde et job. Jeg bor på Bornholm hvilket gør mulighederne meget små, jeg har søgt overalt på Bornholm, men der findes ikke noget arbejde til mig, jeg har endda søgt hos vores forskellige supermarkeder, men de tager ikke folk ind over 18 år.
Jeg blev færdig med min HHX uddannelse i sommeren 2011, og blev enig med mig selv om at jeg var blevet skoletræt, så jeg ville holde et sabbat år hvor jeg kunne komme ud og arbejde. Jeg troede det ville være lettere at finde fuldtidsarbejde, men jeg har ikke fundet noget.
Jeg flytter til København området i dette år, jeg har pengene til en lejlighed og nogle måneder frem, men hvis jeg ikke finder et job eller uddannelse, så bliver jeg nødt til at flytte hjem igen.
Jeg har mit eget tøjmærke, som netop er igang med at blive startet op, men det er dyrt at holde, og det har jeg ikke råd til i længden. .
Jeg vil gerne vide om i har nogen idéer til hvad jeg evt. kan gøre? Eller om i kender nogle firmaer som måske søger arbejde til fremtiden. :)