Er den solgt ? :) |
Next.man:Er den solgt ? :)
Nix
Nix |
Angående (GOOGLE SEO) får du bedre SEO med deres tools, fx Adsense, Analytics, CSE, og andre. Dette vil dog ikke påvirke Bing, eller Yahoo, eller nogle andre Search Engines. Jeg har selv læst, og brugt meget tid på Affiliate, SEO, og Passive Income, da jeg i starten håbede på at kunne leve den vej. |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Hej Alex! Jeg er ikke helt sikker på hvem modtageren er til dette indlæg, samt hvad budskabet er? Bedste hilsner, Sander |
Dette indlæg var måske lidt "open air". Det var ment til dig, i tilfælde af du ikke kendte de forskellige Google tools. Da de kan gøre et godt og stort arbejde for en. Specielt ovenpå et godt SEO system. med CSE kan du også indstille den til at vise reklamer, som er baseret på din Adsense, og kan hjælpe dig med at lave både inside search og google search. |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Så kom det da på plads Jamen tak for tippet Alex! |
Så har jeg modtaget det første bud på siden, hvilket lyder på 600 kroner. Dermed vil jeg også offentliggøre en slutdato for aktionen, nemlig Fredag d. 13. januar, klokken 18.00 |
En lille reminder om, at auktionen udløber i dag klokken 18.00. Nuværende bud: 600,- Smid en PB hvis du er interesseret! Bedste hilsner, Sander |
Der er nu noteret et bud på 700,- DKK. Stadig kl. 18.00 auktionen slutter. Bedste hilsner, Sander |
Jeg kan her på falderebet notere, at siden er rykket op på andenpladsen på søgeordet "billige blomster" på Google. Stadig 700 kroner budt, 25 minutter tilbage. |