Jeg fik en idé, i mit arbejde på min kommende side. Jeg køber snart et domain, hvor man kan skrive sig op til at få en e-mail, når siden lanceres. Er dette en god ide :
At se hvordan antallet af e-mails stiger, og så sige "Vi lancerer siden når X antal e-mails er signet op"
Dette er med til at presse mig til at arbejde hårdere end jeg gør nu. Hvis ikke siden er helt færdig ved de tilmeldte, ligger jeg det jeg har på det tidspunkt, op på siden.
Hvad synes i om ideen, er den helt hen i vejret?
På siden med sign-up formen, skal man kunne se billeder af hvordan siden kommer til at se ud, facts om siden og vores to-do liste, så folk kan følge med i siden.
Din idé med at smide facts, screenshots og en to-do liste op er rigtig god, men at skrive at i først lancerer når x antal emails er signet op, er jeg ikke vild med.
Det minder mig lidt om idéen om at man skal 'like' for at se bestemte ting på Facebook - noget jeg synes er helt forskruet. Det hjælper helt sikkert på nogen, men det hjælper ikke ved mig at presse noget ned over hovedet på mig, så smutter jeg hurtigt videre - uanset hvor spændende det så måtte lyde.
Din idé med at smide facts, screenshots og en to-do liste op er rigtig god, men at skrive at i først lancerer når x antal emails er signet op, er jeg ikke vild med.
Det minder mig lidt om idéen om at man skal 'like' for at se bestemte ting på Facebook - noget jeg synes er helt forskruet. Det hjælper helt sikkert på nogen, men det hjælper ikke ved mig at presse noget ned over hovedet på mig, så smutter jeg hurtigt videre - uanset hvor spændende det så måtte lyde.
Held og lykke med projektet!
De bedste hilsner Mark Andreasen
Det er slet ikke ment på denne måde. Jeg sætter en dato hvor jeg går efter at have siden færdig. Men for at presse mig selv lidt mere til at arbejde hårdere på siden, kan jeg sige at når 100 er tilmeldt, kommer siden online. Det gør at siden kan komme op før den dato jeg selv har sat, hvis nok personer har interesse i projektet. :)
Så synes jeg idéen er helt fin - så længe du passer på at du ikke kommer til at lancere et produkt som ikke er klar. Hvis idéen er god nok, kan du ske at få 100 tilmeldt på kort tid (især hvis mange aminoer kigger forbi) og så har du pludselig meget travlt :-)
Men go for it, det er altid godt, hvis du har behov for at presse dig selv lidt, så længe det ikke går ud over kvaliteten af dit produkt.