-Har i mang år været i god kontakt med Kristian Olsen. Han har for nogle år siden slået sig ned i Thailand og virkelig formået at overleve som ejendomsmægler. Han er en sjov fyr at handle med (og gå i byen med, for hold k.. han har humor).
Mest beundringsværdigt er det (fra min side) at han er meget amitiøs - og døv - Helt og komplet. Men kan tale flydende engelsk og dansk. Dansk kan han mundaflæse 100 %.
Så de aminoér der skal bruge noget ejendom i Thailland bør benytte sig af hans mange hjemmesider og se hvad han kan tilbyde:
Det er rart med POSITIVT netværk på Amino, men hvad hjælper det når jeg bliver nedprioritet og får 1 stjerne af samme person konstant på Amino.
Så forstår jeg ikke rigtig hvad hr. Ib Abildgaard Råd og Mål har af personlige problemer, men det da primitivt at give karakter i denne tråd.
God søndag til dig hr. Abildgård og håber at du at du har overskud til at smile til dine medmennesker.
med venlig hilsen
Michael
Hej Michael,
Hvis du synes, at nogen misbruger systemet med karma-stjernerne, bør du anmelde det. Det kan du eksempelvis gøre via det seneste indlæg, hvor vedkommende efter din vurdering benytter systemet imod reglerne. Vi moderatorer og Amino Crew kan også se de tildelte stjerner for alle Amino's brugere, og vi kan således ret hurtigt konstatere, om det anmeldte indlæg overtræder Aminos regler. Er det tilfældet, vil vedkommende der overtræder reglerne blive mindet om Aminos regler. Hjælper det ikke, må vedkommende hjælpes til at holde stjerne-pause.
Jeg har tjekket alle stjernetildelinger til dine indlæg indenfor det seneste år. Ib har i gennemsnit givet dig 1 stk. 1-stjerne hver 3. måned i perioden.
Du har fået 5 stjerner af mig til det omtalte indlæg som lidt modvægt.
God og konstruktiv dag til både dig og andre.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mange tak for roserne, Michael, det er noget der luner ;-) Det er jo lige før man rødmer helt ned i sokkerne ;-)
Så må vi se om der kommer noget positiv respons fra nogle her fra Amino der har brug for professionel råd og vejledning vedr. huskøb og firmaoprettelse i The Land Of Smiles, som Thailand jo så kærligt benævnes.