Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikael Christiansen har vundet ;)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
TILLYKKE......Det er ligesom vinde en million i lotto :-)
Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:11

Mikael vi skal nok finde ud af hvor tiden bliver brugt bedst. Om det er på at finde yderligere fejl på din hjemmeside ud over dem som du allerede selv har nævnt, eller om det bliver forbedringer i forhold til konvertering og brugervenlighed. eller ja noget helt tredje er egentlig ligemeget 3 timer er jo 3 timer :) selvfølgelig skal de bruges godt når nu du har fået denne gratis mulighed.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:35
Super ide, tak for at sprede god stemning og tillykke til Mikael.

/Brian
(Nøj der var en anden en der var tæt på ;-))
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:39

Brian Reinhold Jensen:
Super ide, tak for at sprede god stemning og tillykke til Mikael.

/Brian
(Nøj der var en anden en der var tæt på ;-))

Ja 1 klik senere og du havde vundet :)

Og det var da så lidt ;)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 19:56

Superfed måde at skabe opmærksomhed omkring sig selv og sin virksomhed på, samtidig med at man hjælper en anden med sine ydelser/services.

Samtlige stjerner til jer begge herfra!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37

Gita Street:

Tillykke til Mikael - og godt initiativ Kim Yes

Jeg har fulgt en del af Kims indlæg herinde og lært meget af dem. Mit helt klare indtryk er at hans allerstørste styrke er ærekærhed om sit fag og at han er en haj til teknisk on-site optimering mht performance og SEO på Linux servere. På det område har jeg ikke set mange, der kan måle sig med ham. 

Lad være med at sprede de tre timer ud til alt muligt andre kan finde ud af, men brug det Kim er bedst til. Den bedste til at fortælle hvad Kim er bedst til er dog Kim selv, så hvis jeg havde vundet ville jeg lade ham tage et kig på mit vigtigste website og lade ham vurdere hvad han vil gøre. 

tekniske er det normale problem når nogle laver noget for mig med der er ingen før der lavet før på min side der er lige så god som Kim fra http://www.amino.dk/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx 

jeg tror dog også dygtighed er afgørende for hvad en uerfaren måske bruger 20 timer på kan han måske lave på en ½ time men der er sikkert en del småting og måske var det bedst havde startet med ham for nogle af tingene er bremset grundet den anden ikke kan finde andre løsninger lige nu .

det kan være jeg bliver ekstremt overrasket over hastigheden det hele bliver rettet og jeg vil have en evig tak vil jeg skylde kim

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Gita Street:

Tillykke til Mikael - og godt initiativ Kim Yes

Jeg har fulgt en del af Kims indlæg herinde og lært meget af dem. Mit helt klare indtryk er at hans allerstørste styrke er ærekærhed om sit fag og at han er en haj til teknisk on-site optimering mht performance og SEO på Linux servere. På det område har jeg ikke set mange, der kan måle sig med ham. 

Lad være med at sprede de tre timer ud til alt muligt andre kan finde ud af, men brug det Kim er bedst til. Den bedste til at fortælle hvad Kim er bedst til er dog Kim selv, så hvis jeg havde vundet ville jeg lade ham tage et kig på mit vigtigste website og lade ham vurdere hvad han vil gøre. 

tekniske er det normale problem når nogle laver noget for mig med der er ingen før der lavet før på min side der er lige så god som Kim fra http://www.amino.dk/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx 

jeg tror dog også dygtighed er afgørende for hvad en uerfaren måske bruger 20 timer på kan han måske lave på en ½ time men der er sikkert en del småting og måske var det bedst havde startet med ham for nogle af tingene er bremset grundet den anden ikke kan finde andre løsninger lige nu .

det kan være jeg bliver ekstremt overrasket over hastigheden det hele bliver rettet og jeg vil have en evig tak vil jeg skylde kim

Takker til jer begge ;)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 00:06

Tillykke med det :-) Er der nogle der fortjener det så er det Mikael.  Håber du får meget gavn af timerne.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes helt klart at Michael burde gengælde dette og give kim 3 timers gratis strip Big Smile, mon ikke Kim ikke også giver gode optimerings råd til strip dansen...Stick out tongue

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:50

min webshop:

Jeg synes helt klart at Michael burde gengælde dette og give kim 3 timers gratis strip Big Smile, mon ikke Kim ikke også giver gode optimerings råd til strip dansen...Stick out tongue

Ahh, jeg er måske ikke helt til strip... men ja jeg kan helt sikkert komme med et eller andet optimering :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)