Hej Aminoer. Jeg sidder i det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal lave på min hjemmeside. Jeg havde en IT nyheder på før, men det blev trættende.
Jeg har tænk på denne idé i godt en uge nu, og vil høre om det faktisk kan blive til noget? Hvis det ikke kan, har du så en idé til en hjemmeside? Da jeg selv er HELT blank.
Min idé: En hjemmeside, hvor du kan oprette en bruger, logge ind osv. Men det siden skal gå ud på, hvis man kan sige det sådan: Meningen med siden er at du kan kontakte andre via siden, et post system. Hvis siden så bliver stor kan du jo skrive med mange, samt vil der være et forum hvor du kan lave indlæg. Så det er lidt social i det. Hvis i synes idéen er god, hvad kan man så mere byg på?
Tusind tak på forhånd. Hilsen René |
undskyld jeg måske er ngoet kritisk. men har du overhoved tænkt dette igennem, hvad er det du gerne vil med dit forum?? hvad skal forum handle om??? altså det med at logge ind og være bruger, er jo bare standard for at komme ind på en side,men det har jo ingen funktion ellers...du jo nød til at have et tema. og ideen skal du selv komme med, ellers tror jeg der er mange der selv ville bruge ideen hvis de have en, hvis du forstår?!