Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé god? Eller har du en idé?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg sidder i det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal lave på min hjemmeside.

Jeg havde en IT nyheder på før, men det blev trættende.

Jeg har tænk på denne idé i godt en uge nu, og vil høre om det faktisk kan blive til noget?

Hvis det ikke kan, har du så en idé til en hjemmeside? Da jeg selv er HELT blank.

Min idé:

En hjemmeside, hvor du kan oprette en bruger, logge ind osv. Men det siden skal gå ud på, hvis man kan sige det sådan:

Meningen med siden er at du kan kontakte andre via siden, et post system. Hvis siden så bliver stor kan du jo skrive med mange, samt vil der være et forum hvor du kan lave indlæg. Så det er lidt social i det.

Hvis i synes idéen er god, hvad kan man så mere byg på?

Tusind tak på forhånd.

Hilsen

René

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

undskyld jeg måske er ngoet kritisk. men har du overhoved tænkt dette igennem, hvad er det du gerne vil med dit forum?? hvad skal forum handle om??? altså det med at logge ind og være bruger, er jo bare standard for at komme ind på en side,men det har jo ingen funktion ellers...du jo nød til at have et tema. og ideen skal du selv komme med, ellers tror jeg der er mange der selv ville bruge ideen hvis de have en, hvis du forstår?!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:26

sponser123:

En hjemmeside, hvor du kan oprette en bruger, logge ind osv. Men det siden skal gå ud på, hvis man kan sige det sådan:

Meningen med siden er at du kan kontakte andre via siden, et post system. Hvis siden så bliver stor kan du jo skrive med mange, samt vil der være et forum hvor du kan lave indlæg. Så det er lidt social i det.

Tusind tak på forhånd.

Hilsen

René

Hej René

Jeg har svært ved at se hvad der skulle gøre din site anderledes end de mange tilbud man har i forvejen.

Hvad er dit mål med din website? Er det fordi du bare gerne vil tjene nogle penge, eller er det fordi du gerne vil arbejde med noget webbaseret?

Mvh. Martin

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 12:34

Ja. Jeg har tænkt dette igennem. Der ville være nogle forskellige kategorier i forummet. Formålet er jo at få en masse brugere som så holder forummet oppe.
Men jeg tænker på sådan en online post service af en slags.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:49

sponser123:

Ja. Jeg har tænkt dette igennem. Der ville være nogle forskellige kategorier i forummet. Formålet er jo at få en masse brugere som så holder forummet oppe.
Men jeg tænker på sådan en online post service af en slags.

Okay du har nu tabt mig her, jeg fatter stadig ikke hvad det er der dit mål med det.

En online post service, dvs. venner og bekendte kan skrive til hinanden den vej...Forums med forskellige kategorier om hvad? Der findes forums i forvejen. Hvad mener du er det stærke ved din site fremfor at benytte sociale sites, dindebat osv.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 20:10

Måske er det bare mig.
Jeg har lige lukket min side pga. Manglende interesse og så tænker jeg bare på en ny ting jeg kan lave.
Er selv helt lost lige nu.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:12

Jeg vil ikke anbefale dig at lave et forum, med mindre du vil ofre MANGE timer på det. Det at lave et community og tiltrække folk er ekstremt tidskrævende. Jeg har endelig begyndt at få en del brugere på mit bilsite, men det har nok også koste ca. 1000 timers arbejde (okay jeg havde nok ikke behøvet at lave alt fra bunden...).

Du bør derfor have en god plan for hvad forumet skal omhandle og have en masse venner og bekendte som vil hjælpe med at skabe indhold i starten.

Jeg kan anbefale dig denne video fra Thorbog, hvor han forklarer lidt om det at drive et community.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 21:17

Jeg har spurgt min ven om en idé, og han tog en af vores gamle idé op fra 2010.

Email hosting. Du kan oprette en email og logge ind osv. Det kan vel godt du?

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 21:17

Glemte lige at svare.

Ja. Der er så mange forums at det er svært at komme først i rækken

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 05:50

Citat:...

Min idé:

Meningen med siden er at du kan kontakte andre via siden, et post system. Hvis siden så bliver stor kan du jo skrive med mange, samt vil der være et forum hvor du kan lave indlæg. Så det er lidt social i det.

Tusind tak på forhånd.

Hilsen

René

Citat

Hej!

1. Til at starte skal jeg bruge en hjemmeside som skal markedsføre  et par danske virksomheder!
  2. Senere tilknytte webshop!
  3. Derefter "din ide" om et forum hvor de skal kunne komme i kontakt med hinanden men efter nogle faste rammer.
  4. Nyheder på forsiden.
  5. Partnerskab?

Konkakt mig Preben3d@gmail.com

Projektets opstart : hurtigst muligt

1. Vil du være partner i efterfølgende projekt?

Preben

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)