Thomas og Kenneth; jeg er jer begge virkelig taknemlig for jeres uddybende svar og diskussioner. Det har været uvurdeligt mig. TAK !! Også tak til øvrige som har givet deres input. |
Thomas Frost:kenneth:Min fornemmelse siger mig, at det der hidtil er skrevet (At Paypal giver dårligere konvertering) er noget folk har hørt et eller andet sted fra uden egentlig at vide det. Det er muligt at jeg tager fejl, men det kunne være rart med nogle sammenlignelige facts.Jeg ved ikke hvor lang tid du har læst med herinde, men der har nu efterhånden været en hel del shopejere der har skrevet om deres konvertering da de skiftede PayPal ud med f.eks. ePay.
Men siger det ikke også næsten sig selv at konverteringen er lavere. Der er efterhånden lavet så mange undersøgelser omkring f.eks. checkout process og der er vist ingen tvivl om at et ekstra skridt på udenlandsk side ikke ligefrem øger konverteringen :)
kenneth:Jeg kunne dog godt tænke mig at se en, der kom med noget reel statistik over konverteringen med Paypal frem for NETS, E-wire og evt. andre.Du kan ikke rigtigt sammenligne indløsere med gateways. Du kan sammenligne paypal med f.eks. ePay eller quickpay.
Og du kan sammenligne NETS med Euroline eller Swedbank.
Men at sammenligne NETS med en betalingsgateway giver ikke meget mening.
kenneth:Personligt har jeg ikke noget imod at klikke på en ekstra "næste" knap, så længe jeg ikke skal logge ind for at betale, men det er selvfølgelig op til den enkelte.Det har jeg heller ikke noget imod personligt overhovedet selv. Men tal fra shopejere der er skiftet viser øget konvertering, så nogen mennesker kan enten ikke finde ud af det, eller bliver utrygge
Thomas, jeg tillader mig også til tider at formulere mig skidt :) Jeg ved selvfølgelig godt at der er noget om snakken mht. konverteringen, men jeg kunne godt tænke mig at se, hvor stor en forskel, der reelt er. Hvis forskel i konverteringen er 1% er der mange andre steder man let kan hente større fortjenester.
Mht. sammenligningen, så har du ret igen. Dog vil jeg sige, at Paypal jo har en alt-i-en-løsning. Der behøver du ikke tænke på indløsere og gateways. Det skal man med de andre løsninger. Så et eller andet sted, vil jeg nu gerne sammenligne dem alligevel, da andre løsninger end Paypal ikke fungere alene.
Trådstarter, værsgo.
Jeg slutter nu, så jeg kan få lavet noget.
Hav en rigtig god dag.
/Kenneth