Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 2 SEO artikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger to artikler der er optimeret til at blive fundet på diverse søgemaskiner.

Jeg skal bruge en tekst til min forside, der skal være forholdsvis kort, men alligevel meget sigende for brugeren, og skabe noget trafik.

Siden hedder: www.komoli.dk

Og handler om kost, motion og livsstil

Udover det skal jeg bruge en artikel jeg kan sende rundt, for at promovere min side, så jeg kan få skabt noget omtale omkring den.

Er det noget ud kan klare, så send mig en PM, med evt. pris ide og nogle refferencer til tidligere arbejde.

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Patrick når du siger SEO-artikler mener du så sådan nogle super skod artikler som skræmmer folk væk?

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:21

Nej, det var godt nok ikke lige meningen at de skulle skræmmes væk :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:26

Seo++:

Hej Patrick når du siger SEO-artikler mener du så sådan nogle super skod artikler som skræmmer folk væk?

Nej, det gør han garanteret ikke. Søgemaskinerne har udviklet sig meget, og i dag synes de om det, som er godt for brugeren. SEO er ikke bare tekster med en masse keywords, stoppet ind på steder hvor de ikke hører til. SEO har lige så meget at gøre med, at skrive en god tekst til brugeren, med keywords, der hvor de giver mening.

Trådstarter : Du kan skrive en PB til mig, så kan du modtage et par gratis SEO tekster til at starte din side op på. Du modtager også referencer, hvis du skriver.

.

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 15:28
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 15:34

Hej Patrick

Jeg kan ikke sende dig en PB. Men jeg er nu heller ikke bleg for at skrive her. ;-)

Overgaard Tekst løser gerne opgaven for dig. Udover, at vi i forvejen ved en del om sundhed fra blandt andet siden Fed-Sundhed.dk, så er vi også knivskarpe skribenter, der kan gøre underværker for din side.

Send mig en PB eller en mail på info@overgaardtekst.dk, så finder vi en god løsning til dig.

Mvh Alexander Overgaard

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)