Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino har problemer i Firefox ???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg bruger Firefox som standard browser og for et stykke tid siden begyndte det at være umuligt at klikke sig videre fra nyhedsbrevene til artiklerne på amino.dk. Det gælder i øvrigt også på min htc smartphone.

Jeg kan komme på amino.dk via IE, men er der ikke en fejl et eller andet sted, siden jeg slet ikke kan komme ind via Firefox? Heller ikke, hvis jeg går direkte...Jeg har opdateret Firefox.

Andre der oplever det samme?

Bedste hilsner Trine

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Trine,

For et par måneder siden havde vi et problem med kampagnestyringen i et enkelt af nyhedsbrevene.  Der var kommet et ugyldigt tegn ind i linket.

En uheldig kombination af denne fejl samt at både Google Analytics-kode og Firefox ikke tager hensyn til disse ugyldige tegn og lægger dem ned i cookie-informationerne for amino.dk

Det betyder så, at du oplever den mystiske fejl.

Den kan imidlertid let løses ved at slette cookies for amino.dk, .amino.dk og www.amino.dk i Firefox.

Dbh
Jimmy Carlsen

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:19

Jimmy Carlsen:

Den kan imidlertid let løses ved at slette cookies for amino.dk, .amino.dk og www.amino.dk i Firefox.

Havde fuldstændig samme problem, tak for løsningen Jimmy...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)