Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vægure designs, sælge eller producere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har tegnet nogle vægure designs, og jeg ved ikke om jeg skal sælge eller starte min egen virksomhed?

Hvis jeg starter mit eget, hvor kan jeg få dem lavet?  (urene er gjørt af træ og glas/plast)

Og om jeg skal sælge designerne, hvor og hvordan kan jeg gøre det?

Tak.

 

 

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har tegnet nogle vægure designs, og jeg ved ikke om jeg skal sælge designet eller starte min egen ur virksomhed?

Hvis jeg starter egen virksomhed, hvor kan jeg få dem lavet?

Og om jeg skal sælge designet, hvor og hvordan kan jeg gøre det?

Håber på nogle svar.

Tak.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg ville da gerne købe et af dine ure, måske du kunne overveje at skaffe kontakt til et firma i europa eller i østen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JJP!

Hvis du vil starte din egen virksomhed, er det en rigtig god ide at få styr på hvor meget dine varer kommer til at koste, og så lave en præsentation af urene som du kan tage med ud til evt. forhandlere, inden du bestiller en hel masse.

Du siger at de er lavet af træ og glas, men det er lidt svært at sige hvem der kan producere det bare ud fra det. Jeg vil tro at du skal prøve at tage kontakt til fx nogle maskin snedkerier eller lign, og så måske høre dem om de kan lave det færdige produkt, og hvad det kommer til at koste.

Hvis du vælger at sælge designet, kan det være en ide at kontakte eksisterende ur producenter, eller virksomheder som kunne tænkes at være interesseret i at producere dine ure (Hvis de har nogle eksisterende produkter i nogenlunde samme stil / af de samme materialer) og høre om det kunne have interesse.

Det sværeste ved at sælge færdige designs er, at du skal være meget heldig for at ramme noget der passer ind i en allerede eksisterende design linie.

Men held og lykke med det! 

Hvis du får nogle rigtigt store ordre ind, kan det være jeg kan hjælpe dig med at komme i kontakt med en fabrik der kan producere det, de kræver bare en bestilling på +1.000 stk ad gangen før de starter noget op, så du skal være klar til at afsætte en hel masse får at det skal kunne løbe rundt :)

Mvh. Jens!

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JJP

Hvis dine designs er gode, og du er villig til at arbejde for at få din egen virksomhed, vil jeg gerne hjælpe.mselvfølgelig er der plads til endnu en ur-designer i DK.
Skriv gerne på hr.lars@gmail.com, hvis du vil snakke.

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene:)

Jeg vil prøve at finde en virksomhed som vil producere mine vægure.

Det er nogle lidt speciale vægure, så jeg ved ikke rigtigt hvad for en virksomhed ville være intreseret..?

Nogle forslag?

hvis der ikke er nogen, så starter jeg selv:)

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at sige hvem der kunne være interesseret, når vi ikke ved noget om urene :)

Men held og lykke med det!

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)