Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportfirma & kurér søger hjælp

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som et spændende projekt, men det er da bestemt vanskelige kår for øjeblikket.Det er nok nødvendigt at garantere de nye vognmænd noget kørsel og samtidig skal du tage nogle af opstartsomkostningen ellers lægger du jo hele risikoen over på din samarbejdspartner.

Jeg håber du finder det rigtige koncept og får gang i forretningen.

[Annonceindlæg fjernet af moderator]

Held og lykke med projektet.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:47

Hej alle

Det går stryne med at opbygge firmaet lige p.t er der to afdelinger en i jylland og på sjælland

vi har fået mange kontakter til de storer transport firma med sammenarbejde vi her også pænt med de små vognmænd så det er bare kanon at vi er i gang

ls-kurer.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:00

Hej Ls

Der er jo ikke så meget at sige til det oprindelige spørgsmål de har de 2 kloge hoveder svaret på, og ramt helt rigtigt, er selv speditør og kan kun sige at det er en hårdt ramt branche, men super fedt hvis du har fået det op at køre.  Jeg sender dig lige en PM senere, da jeg selv er igang med noget inden for branchen, hvor jeg skal brue nogle mindre kurer firmaer. lyder som om dit kunne passe helt perfekt.

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)