Kære aminoer. Jeg har valgt at placerer dette indlæg under netværk m.m. fordi det umiddelbart er her jeg synes det passer bedst ind. Såfremt admin. mener at det hører til andre steder vil i så ikke være søde at flytte det, det rigtig sted hen :) Jeg har fået en idé til en dokumentarfilm - faktisk har jeg haft idéen i flere år men ikke rigtig haft tid til at gøre noget ved den. Nu er tiden kommet hvor jeg har mulighed for at lave research i forhold til hvordan man egentlig griber sådan noget an. Jeg ved ikke om amino er det rigtig sted at forespørge mht. dette, men jeg tænker at der er mange på siden der har mange kontakter og megen erfaring mht. hvor man i forskellige situationer skal rette henvendelse. Mit spørgsmål er ganske enkelt - hvem henvender man sig til ? Jeg kan jo dårligt skrive en mail til f.eks. zentropa og sige jeg har den og den idé, det vil de næppe tage seriøst uden at der er lavet et grundigt stykke forarbejde, men hvem henvender man sig til for at få rådgivning omkring et sådant forarbejde ? Tak for din tid :) Mvh. Roar |
filmværkstedet enten i KBH eller Odense hjælper folk igang.
Zentropa laver fiktion så du har ganske ret i at de ikke vil tage en henvendelse seriøst, :-)
du kunne også henvende dig til en af producer eleverne på super16 (www.super16.dk) de har nogle ret dygtige folk, og hvis ideen er fed kan det være du kan få en af dem med.