Hej Amino! Håber i kan hjælpe mig,for pt er jeg total rundforvirret, og bruger meget tid på det. Jeg er ved at indstallere programmer osv. på min side som er købt gennem unoeuro.dk jeg har indstalleret phpbb via 1-clik indstallation. så ville jeg indstallere wordpress på samme måde. men det kan jeg så ikke, da jeg overskriver phpbb opsætningen. fint nok... support har skrevet til mig at man ikke kan bruge 1-clik indstallationen mere end 1gang, hvilke for mig er underligt.( en rar person herinde skrev det også i min tråd tidligere) Det skal så lægges ind et andet sted skriver de...øøøh hvor og hvordan?? Normalt er jeg ganske god til engelsk,men i dette univers af koder,og fagsprog fatter jeg intet.så spurgte support igen om jeg kunne få file maneger på dansk,og de skrev at jeg kunne hente FTP program., hvis det måske var nemmer for mig.ÅÅHÅ altså hvordan gør jeg så DET, og HVAD er det??? Og lige en ting mere.... Der er Så mange af jer der skriver for OG imod at jeg skla bruge wordpress. jeg øre at det er brugervenligt,men ikke passer til et forum/community, andre siger det nemt kan fungere med wordpress. jeg er ved at blive vanvittig,for jeg ved slet ikke hvad jeg skal vælge. Er tilbøjlig til at holde på at jeg tager wordpress, men så skriver en og phpbb og wordpress skal hænge sammen eller være adskilte.. what again??? Skulle der være en venlig person som kunne hjælpe mig gratis med dette,ville jeg blive glad. Altså forudsat for at det er meget besværligt at gøre ofcause,men fornmmer at det er ganske let...bare ikke for mig. og nu har jeg knoklet med det i 2dage. GISP!! Hilsen hende den total rundforvirrede, ps. husk at skriv så jeg fatter det:-) |
Uhh jeg har været der hvor du er for et par uger siden, virkelig frustrerende... ftp program kunne være filezilla, min klare anbefaling er at kigge på youtube, omkring ftp og wordpress, det har været en stor hjælp for mig. Ellers så kig på nogle af de spørgsmål jeg har lagt ud, der er nogle meget brugbar svar imellem, fra alle de fornuftige aminoer.