Min menig er, at starter du ud for første gang så er Dandomain eller Scannet eller lignende setup det rigtige. Du kommer igang for meget få penge, du lære dit behov at kende og kan så, når du kender dit behov og ved hvordan man skal bruge en webshop eventuelt skifter til Magento.
Der er en chance for at du bliver skuffet hvis du springer ud i en Magento shop uden kendskab til e-handle.
JEg er selv meget ny i denne verden,og jeg prøver at lave alt sev,dog med en MASSE hjælp fra folk heirnde,jeg har hverken 10000 eller 50.000jr til at smide i det.så jeg må prøve mgi frem.
For mig virker det lidt som om du ikke helt har gennemtænkt projektet?? hvad skal din sidde hedde,har du undersøgt om navnet er optaget, hvor mange penge vil du smide i projektet,du kan få alt for penge,men det kostet at have det bedste af det bedste.start med noget basalt og udvid derefter..og alt efter behov.det gør jeg selv...skal du starte som fuldtids selvstændig elelr hvordan??
Du kan købe et domæne for 45kr om året plus oprettelse. jeg har købt webhotel og domæne hos unoeuro.dk for 256kr med alt...og nu skal jeg igang med at oprette de funktioner jeg gerne vil have på mit forum..
Nu ved jeg ikke om du har vundet i lotteriet :-) men jeg ville passe meget på med at lave programerer det du har brug fro før du ved noget - meget - mere om webshops, du løber en stor risiko for at tabe dine penge.
Ved at starte op med Dandomian, Scannet eller ligende system så kommer du i gang med noget som køre, det er måske ikke perfekt, men det virker og det koster dig ikke mange penge. Når du så ved nøjagtig hvad du vil have så kan du med fornuft købe det "ude i byen" eller får det lavet.
(der skal i ovenstående lige tages højde for, at jeg jo ikke ved hvad du vil sælge)