Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det her lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kigget på den her side en del, og synes at den har nogle fede ting?

Kan i regne ud hvilken platform der kan gøre det samme / hvem der kan gøre det samme? Glem at det er reservedele, det har intet med min idé at gøre - synes bare siden har mange fede ting!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

Mikkeldahl:

Hej

Jeg har kigget på den her side en del, og synes at den har nogle fede ting?

Kan i regne ud hvilken platform der kan gøre det samme / hvem der kan gøre det samme? Glem at det er reservedele, det har intet med min idé at gøre - synes bare siden har mange fede ting!

kan du smide et link?

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 14:02

Andreas:
kan du smide et link?

ja, det ville nok gøre det hele lidt lettere! :)

http://www.mister-auto.dk/da/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08

Jeg tror det er noget de selv har lavet. Det er ikke et baseret på et OPS jeg kan genkende.. 

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 14:21

men er det noget, der kan lade sig gøre i andre systemer?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

ja det er det helt sikkert.

Det er kun et spørgsmål om hvad du vil.

Skriv hvad du har af ideer og lad os andre komme med et bud på hvad det kunne være.

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 20:54

-       E-mærke

-       Trustpilot

-       Integreret søgemaskine, der forstår dansk.

-       ”smart søgemaskine” - http://www.mister-auto.dk/da/ - den der er på forsiden - glem indholdet, men tanken er fed.

-       Internetbetalingsløsning – Dibs. -> tænker, at så mange af de "normalle/respekterede" kort og betalingsmetoder som muligt. Sådan, at vi kan opnå den højest mulige konverteringsrate

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

Mikkeldahl:

-       E-mærke

-       Trustpilot

-       Integreret søgemaskine, der forstår dansk.

-       ”smart søgemaskine” - http://www.mister-auto.dk/da/ - den der er på forsiden - glem indholdet, men tanken er fed.

-       Internetbetalingsløsning – Dibs. -> tænker, at så mange af de "normalle/respekterede" kort og betalingsmetoder som muligt. Sådan, at vi kan opnå den højest mulige konverteringsrate

De ting du skriver der er intet problem.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du helt præcist har af ideer til din side.. Hvad skal du sælge, hvorfor skal folk købe hos dig etc. så jeg får mig et indtryk af dit projekt :) Det er svært at komme med bud osv. når vi ikke kender til det.. 

De fleste internet shops vil have E-Mærke, trustpilot etc. så det er slet ikke det vigtigste.. Det vigtigste er hvad du har i tankerne og hvorvidt det allerede findes og hvordan vi kan gøre det anderledes :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)