Jeg har kigget på den her side en del, og synes at den har nogle fede ting?
Kan i regne ud hvilken platform der kan gøre det samme / hvem der kan gøre det samme? Glem at det er reservedele, det har intet med min idé at gøre - synes bare siden har mange fede ting!
Jeg har kigget på den her side en del, og synes at den har nogle fede ting?
Kan i regne ud hvilken platform der kan gøre det samme / hvem der kan gøre det samme? Glem at det er reservedele, det har intet med min idé at gøre - synes bare siden har mange fede ting!
- Internetbetalingsløsning – Dibs. -> tænker, at så mange af de "normalle/respekterede" kort og betalingsmetoder som muligt. Sådan, at vi kan opnå den højest mulige konverteringsrate
- Internetbetalingsløsning – Dibs. -> tænker, at så mange af de "normalle/respekterede" kort og betalingsmetoder som muligt. Sådan, at vi kan opnå den højest mulige konverteringsrate
De ting du skriver der er intet problem.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du helt præcist har af ideer til din side.. Hvad skal du sælge, hvorfor skal folk købe hos dig etc. så jeg får mig et indtryk af dit projekt :) Det er svært at komme med bud osv. når vi ikke kender til det..
De fleste internet shops vil have E-Mærke, trustpilot etc. så det er slet ikke det vigtigste.. Det vigtigste er hvad du har i tankerne og hvorvidt det allerede findes og hvordan vi kan gøre det anderledes :)