Hej Aminoer! Jeg har ikke webshop, men kunne godt tænke mig at købe vare hjem. Kan jeg købe vare hjem fra www.aliexpress.com nu? hvor jeg intet firma har? og så når jeg får et firma så sælge dem der? |
I sidste indlæg jeg læste fra dig, søgte du varelagre til opkøb fra folk her på Amino, men nu vil du starte med udenlandske leverandører i stedet? Hvad er det præcis, du søger? Det tror jeg, du skal gøre dig klart, før du begynder at opkøbe.
Om du kan købe varer fra aliexpress.com uden et firma, bliver du nok nødt til at spørge dem om. Jeg har hørt meget skidt om alibaba.com på diverse fora - har aldrig brugt dem og kender ikke dem, du linker til. Men det er USD, så jeg tvivler på, at du kan indkøbe varer og sælge dem som firma, hvis du ikke har et firma, der indkøber varene, da der jo både skal betales moms og told af de varer, du køber udenfor EU og muligvis er der nogle importrestriktioner.
Jeg ved godt, jeg ikke giver dig præcise svar på dine spørgsmål, men det er fordi, jeg ikke synes, der er en rød tråd i det, du efterspørger - beklager.