Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg købe vare nu? og sælge når jeg får webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har ikke webshop, men kunne godt tænke mig at købe vare hjem.

Kan jeg købe vare hjem fra www.aliexpress.com  nu? hvor jeg intet firma har?

og så når jeg får et firma så sælge dem der?

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:36

I sidste indlæg jeg læste fra dig, søgte du varelagre til opkøb fra folk her på Amino, men nu vil du starte med udenlandske leverandører i stedet? Hvad er det præcis, du søger? Det tror jeg, du skal gøre dig klart, før du begynder at opkøbe.

Om du kan købe varer fra aliexpress.com uden et firma, bliver du nok nødt til at spørge dem om. Jeg har hørt meget skidt om alibaba.com på diverse fora - har aldrig brugt dem og kender ikke dem, du linker til. Men det er USD, så jeg tvivler på, at du kan indkøbe varer og sælge dem som firma, hvis du ikke har et firma, der indkøber varene, da der jo både skal betales moms og told af de varer, du køber udenfor EU og muligvis er der nogle importrestriktioner.

Jeg ved godt, jeg ikke giver dig præcise svar på dine spørgsmål, men det er fordi, jeg ikke synes, der er en rød tråd i det, du efterspørger - beklager.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:54

Jeppe for pokker. Tag nu lige en pause og find ud af hvad det er du vil. Du kan ikke bare begynde at købe varer hjem fra udlandet når du ikke engang har et sted at sælge, eller nogen som helst ide om hvad det er du vil sælge. 

Hvad er det du vil købe hjem? Tasker, mobiltelefoner, computere, biler? Find dog ud af hvilke produkter du mener du kan sælge herhjemme først, opsæt DEREFTER webshoppen og indkøb DEREFTER varer. Det lyder som om du bare vil købe tilfældige varer og bare lave et slags loppemarked på nettet - jeg siger ikke at det ikke kan virke, men det ville være fordelagtigt at have noget fokus.

I øvrigt virker det slet ikke som om du læser alle de svar du får? Synes folk kommer med gode råd, men det virker som om du hver dag bare har en ny ide til at tjene penge?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Jeg har et par tanker jeg gerne vil dele..

Jeg har anvendt aliexpress én gang. Det var for.. uger siden og jeg har stadig ikke modtaget min lille ring til 25 kr. som var af det pureste, reneste og bedste 925 sterling sølv du kan finde på nettet.

Nej vel? Bullsh*t.

For at svare på dit spørgsmål: Ja - men udarbejd en ordentlig plan og idé før du begynder. Jeg anbefaler ikke at bestille en vare hjem fra et ukendt firma i Kina, vente 30 dage på at din vare måske ankommer og derefter sidde og svede over hvordan du nu skal lave webshoppen.

Få idéen - Lav idéen på dit website - Indkøb dine varer.

Kan du have det fantastisk og held og lykke med alt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)