Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 gratis SEO-artikler

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Jeg kunne god bruge en artikel :)

Smid mig en pm og så finder vi ud af noget :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 16:21

Også her blev der leveret hurtigt. Artiklen er rigtig god og uden fejl - så jeg kan ikke klage over noget som helst - tværtimod Big Smile

Jeg takker for tilsendte, og du skal naturligvis nok få en positiv udtalelse...! Artiklen skal bruges på et ikke færdigt site, derfor er den ikke online endnu.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:43

Mikael christiansen:

han levere yderste hurtigt min, har jeg allerede publiceres på min side her strippe til polterabend jeg kan kun anfalde ham i bedste iværksættere iver i at levere en vare hurtigt og godt, super arbejde , jeg takker mange gange

Tusinde tak for de fine ord Mikael! Jeg er super glad for, at du kunne bruge skriveriet Skype-Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Også her blev der leveret hurtigt. Artiklen er rigtig god og uden fejl - så jeg kan ikke klage over noget som helst - tværtimod Big Smile

Jeg takker for tilsendte, og du skal naturligvis nok få en positiv udtalelse...! Artiklen skal bruges på et ikke færdigt site, derfor er den ikke online endnu.

Tusinde tak Mads! Det varmer virkelig at få noget positivt feedback, og det kan man jo kun kalde det der! Det er jeg virkelig glad for Skype-Wink

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:47

hvis du får lyst til en god udfordring vil jeg gerne have lavet en artikel....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var også en af de heldige, som Sander har skrevet en tekst for.

Her er min kommentar:

Jeg synes han har rigtig godt styr på grammatikken, et sted hvor ellers mange skribenter falder i. Jeg har før købt tekster af en såkaldt "journalister" fra amino, hvor dette ikke var tilfældet, derfor sætter jeg stor pris på, at hans grammatik er så god, som den er!

Generelt er sproget meget professionel og frisk. Han indrager læseren med sætninger som: "husk at" og "sørg for" samt han også stiller spørgsmål til læseren, hvilket jeg synes gør teksten mere levende og spændende - bliv ved med det.

Derfor får Sander min absolutte anbefaling.Yes

Majbritt Jacobsen:

Hej Sander

Nu efterspørger du jo feedback, men formentlig kun fra potentielle kunder, men har du brug for lidt feedback, er du altid velkommen til at sende en artikel til mig (mail@djurskommunikation.dk), så skal jeg gerne komme med lidt input :)

Artiklen forbliver selvfølgelig din - jeg skriver mine tekster selv - så det er bare et tilbud:)

Og så lige en thumps up/ 5 stjerner til Majbritt. Det er da vist det man kalder overskud!StarStarStarStarStar
Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:32

Hej Sander,

Hvis du har mod på det, kunne jeg da også rigtig godt bruge en artikel med de fine kommentare du får :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:34

Heads up

Jeg har allerede nu fået min først rigtige ordre, så det er jeg super glad for. Tilbuddet på de fem gratis artikler er udløbet, og jeg har da også fået skrevet 6-7 i stedet for de 5, så er det jo bare kanon.

Hvis nogle af jer kunne tænke jer en artikel eller flere, så kontakt mig over PB, så tager vi en lille hygge snak omkring det!

Bedste hilsner,

Sander

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:50
Sander har også nået at skrive en artikeln til mig og det er super godt arbejde, både, alvorlig, humoristisk og med en lidt skæv vinkel.

Han kan absolut anbefales herfra

best regards
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:20

Super artikel!

Jeg fik også min artikel super hurtigt, selvom jeg ikke var nummer 5 men 6 :-) 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)