Jeg har lavet et fint billede forneden der viser de ting jeg er i tvivl om.
Starter vi fra punkt 1 og 2:
Så vil jeg gerne vide hvad der afgør om man ender på 1'erens plads frem for 2'eren, når de begge er betalingspladser?
Punkt 3 og 4:
Der vil jeg gerne vide hvor henne man retter på de ting der står indenfor det røde felt? Søger man på min hjemmeside vil den komme frem stort set ligesom nede i punkt 4, men jeg kunne godt tænke mig at skrive tekst til så det passer ind lige som i 3'eren. Derudover vil jeg gerne vide hvordan man samtidigt laver de links nede under, om det bare er på samme måde med link tag eller om det er noget andet?
1+2: Det handler bl.a. om maks. pris pr klik, CTR, indhold på landingsside i forhold til annoncetekst m.v.
3: Det stammer fra meta description, men Google kan vælge at vise noget indhold fra hjemmesiden såfremt de finder det mere relevant i forhold til søgningen.
4: Det hedder sitelinks og er ikke noget du selv kan lave. Det er Google der laver disse ud fra bl.a. strukturen på din hjemmeside, indgående links m.v.