Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man dette på Google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lavet et fint billede forneden der viser de ting jeg er i tvivl om.

Starter vi fra punkt 1 og 2:

Så vil jeg gerne vide hvad der afgør om man ender på 1'erens plads frem for 2'eren, når de begge er betalingspladser?

Punkt 3 og 4:

Der vil jeg gerne vide hvor henne man retter på de ting der står indenfor det røde felt? Søger man på min hjemmeside vil den komme frem stort set ligesom nede i punkt 4, men jeg kunne godt tænke mig at skrive tekst til så det passer ind lige som i 3'eren. Derudover vil jeg gerne vide hvordan man samtidigt laver de links nede under, om det bare er på samme måde med link tag eller om det er noget andet?

Mange tak for hjælpen

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:18

Du glemte vist det omtalte billede?

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 14:21

Hovsa !

Det kommer her:

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:28

1+2: Det handler bl.a. om maks. pris pr klik, CTR, indhold på landingsside i forhold til annoncetekst m.v.

3: Det stammer fra meta description, men Google kan vælge at vise noget indhold fra hjemmesiden såfremt de finder det mere relevant i forhold til søgningen.

4: Det hedder sitelinks og er ikke noget du selv kan lave. Det er Google der laver disse ud fra bl.a. strukturen på din hjemmeside, indgående links m.v.

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 14:42

Oxkjær rigtig mange gange tak for hjælpen :)

Tag et kig forbi min side; www.iHuman.dk , kan være at i også kunne bruge en iHuman til jeres eller jeres kunders sider.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)